ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Το ιστολόγιο αυτό αποτελεί ένα βήμα ενημέρωσης, συζήτησης και προβληματισμού των δικηγόρων της περιφέρειας και όχι μόνο, για όσα τους απασχολούν επαγγελματικά και άλλα... Ξεκίνησε το 2011, όταν στο χώρο της δικηγορίας, ελάχιστοι ασχολούνταν με την ενημέρωση για ζητήματα που απασχολούσαν τους συναδέλφους. Ο υποφαινόμενος - διαχειριστής - επιχείρησε τότε να δημιουργήσει μια πηγή ενημέρωσης σε πανελλαδικό επίπεδο. Σιγά σιγά, τα επόμενα χρόνια, προέκυψαν κι άλλες πηγές ενημέρωσης, κάποιες μάλιστα επαγγελματικού επιπέδου. Το νέο τοπίο που διαμορφώθηκε στη διαδικτυακή ενημέρωση, σε συνδυασμό και με τις πολλές ευθύνες που ανέλαβε πλέον ο υποφαινόμενος, άρα τον ελάχιστο χρόνο που διέθετε, είχαν σαν αποτέλεσμα το Σεπτέμβρη του 2019, το blog να πάψει ουσιαστικά να ενημερώνεται και ο dikigorosdramas να σιωπήσει. Εδώ και μερικές ημέρες όμως, η επικαιρότητα αλλά και η διάθεση του διαχειριστή, ξαναφέρνουν το blog σε λειτουργία, με στοχευμένες αναρτήσεις και συγκεκριμένες ενημερώσεις...... το μέλλον θα δείξει..... >

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ

Αποχή και άδειες



Έχω στο γραφείο μου την εντολή για εγγραφή συναινετικής προσημειώσεως  από την Τράπεζα. ΑΝ θυμάμαι καλά, απέχουμε μέχρι τις 16.12.10 και γι'αυτό την αφήνω στην άκρη -μαζί με την "παραίνεση"  από την Τράπεζα να τη συζητήσω παρά την αποχή.  Η άμεση συνέπεια είναι να αναβληθεί για το μέλλον η πληρωμή μου. Υπάρχει όμως και ο φόβος είναι ότι θα αποκτήσουν το προβάδισμα σε αναθέσεις εντολών στο μέλλον άλλοι συνάδελφοι- συνεργάτες στην ίδια Τράπεζα- πιο πρόθυμοι (δεν ξέρω αν υπάρχουν άλλοι που πήραν άδεια αλλά ούτε και θα πάω να ψάξω - μένω με τη σκέψη και δεν κατηγορώ κανένα από τους συναδέλφους μου). 
Φοβάμαι με άλλα λόγια ότι η συνδικαλιστική μου προσήλωση, εντός λογικών πλαισίων πάντα, θα αποδυναμώσει τη θέση μου και θα έχει μακροπρόθεσμο αντίκτυπο στα οικονομικά μου γιατί η πληρωμή από την Τράπεζα γίνεται με το "κομμάτι". Και αν δεν εξυπηρετώ άμεσα, άρτια, κατ' αποκλειστικότητα τη συγκεκριμένη Τράπεζα, όπως και  αν δεν υπέγραφα και τη μείωση αμοιβών - ναι συνέβη και σ' εμάς  αυτό φέτος που δεν είμαστε ούτε μόνιμοι ούτε υπάλληλοι- η μείωση του αριθμού αναθέσεων υποθέσεων είναι ορατή και σε δεύτερο επίπεδο η πόρτα της εξόδου ανοιχτή. 
Είμαι μια μονάδα αλλά σύμφωνα με την κοινή λογική και την άποψη των συναδέλφων μου είμαι τυχερή που έχω έναν τόσο μεγάλο πελάτη στο γραφείο μου με συνεχή ροή υποθέσεων. Πελάτης; Εργοδότης θα έλεγα εγώ. Αλλά -προσοχή- δε με έχει υπάλληλο. Δηλαδή ο εργοδότης έχει το πάνω χέρι αλλά εγώ σύμφωνα με το νόμο είμαι συνεργαζόμενη, δηλαδή χωρίς κανένα επαγγελματικό δικαίωμα. 
Κάντε την αναγωγή λοιπόν αυτού που συμβαίνει σήμερα με αυτό που μας περιμένει στο μέλλον.  Όπου θα "συνεργαζόμαστε" με την Χ πολυεθνική...
Το μόνο που με έχει μέχρι σήμερα προστατεύσει είναι ο εκάστοτε δικηγορικός Σύλλογος στον οποίο ανήκω. 
Σήμερα απέχω γιατί φοβάμαι ότι αποδυναμώνεται η ισχύς του Συλλόγου μου με τις επερχόμενες ρυθμίσεις και ότι στο μέλλον όλοι θα είμαστε υπάλληλοι κάποιων χωρίς κανένα επαγγελματικό δικαίωμα. Θα είμαστε υπάλληλοι -δικηγόροι με μπλοκάκια. Θα γράφουμε αγωγές διαζυγίων για 50 ευρώ, χωρίς να έχουμε δει ποτέ τον πελάτη, ο οποίος θα πληρώνει  το αφεντικό που υπογράφει το δικόγραφο 1500 ευρώ. 
Το τελευταίο για τους υπέρμαχους του ανοίγματος  του επαγγέλματος που θεωρούν ότι θα ωφεληθεί οικονομικά ο πελάτης. Τα μεγάλα γραφεία των Αθηνών με τους 50 δικηγόρους - γραμματείς που γράφουν σαν αιγύπτιοι σκλάβοι για να υπογράφει το αφεντικό και να παρίσταται στο δικαστήριο έχοντας διαβάσει το δικόγραφο λίγο πριν μπει στο ακροατήριο, χρεώνουν άραγε λιγότερο ή περισσότερο?
Κοντολογίς, σκέφτομαι να τιμήσω τις αποφάσεις του Δικηγορικού Συλλόγου Ναυπλίου του οποίου είμαι μέλος, και να απέχω από τις παραστάσεις στο Δικαστήριο. Και για να μη με πείτε και αγνή ιδεαλίστρια - κοινώς κορόιδο - σε τυχόν σχόλιό σας, πριν την επόμενη συνέλευση, θα ζητήσω εγγράφως τον αριθμό των συναδέλφων που αιτήθηκαν άδεια και αυτών που εν τέλει την έλαβαν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου