ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Το ιστολόγιο αυτό αποτελεί ένα βήμα ενημέρωσης, συζήτησης και προβληματισμού των δικηγόρων της περιφέρειας και όχι μόνο, για όσα τους απασχολούν επαγγελματικά και άλλα... Ξεκίνησε το 2011, όταν στο χώρο της δικηγορίας, ελάχιστοι ασχολούνταν με την ενημέρωση για ζητήματα που απασχολούσαν τους συναδέλφους. Ο υποφαινόμενος - διαχειριστής - επιχείρησε τότε να δημιουργήσει μια πηγή ενημέρωσης σε πανελλαδικό επίπεδο. Σιγά σιγά, τα επόμενα χρόνια, προέκυψαν κι άλλες πηγές ενημέρωσης, κάποιες μάλιστα επαγγελματικού επιπέδου. Το νέο τοπίο που διαμορφώθηκε στη διαδικτυακή ενημέρωση, σε συνδυασμό και με τις πολλές ευθύνες που ανέλαβε πλέον ο υποφαινόμενος, άρα τον ελάχιστο χρόνο που διέθετε, είχαν σαν αποτέλεσμα το Σεπτέμβρη του 2019, το blog να πάψει ουσιαστικά να ενημερώνεται και ο dikigorosdramas να σιωπήσει. Εδώ και μερικές ημέρες όμως, η επικαιρότητα αλλά και η διάθεση του διαχειριστή, ξαναφέρνουν το blog σε λειτουργία, με στοχευμένες αναρτήσεις και συγκεκριμένες ενημερώσεις...... το μέλλον θα δείξει..... >

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟ .....ΤΗΝ "ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΑ" (τελευταία παράγραφος της ανακοίνωσης)



ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ
ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ  ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ
                                                                       
ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ                                                        Αθήνα, 16 Σεπτεμβρίου 2011
Δ/ΝΣΗ: Λ.ΡΙΑΝΚΟΥΡ 85                                      Αρ. Πρωτ. 33
Τ.Κ. 115 24
ΤΗΛ.: 210-6915658
ΦΑΞ: 210-6962209
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Συναδέλφισσες - συνάδελφοι
Την 14/9/2011 πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Ένωσής μας με το Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, κ. Νικόλαο Κανελλόπουλο. Κατά  τη συνάντηση αυτή αναπτύχθηκαν τα προβλήματα του κλάδου μας, όπως αυτά είχαν κοινοποιηθεί στον κ. Γενικό με το 32/12-9-2011 υπόμνημα. Στη συνάντηση έλαβαν μέρος και Υπηρεσιακοί παράγοντες του Υπουργείου για να υπάρξει ενημέρωση και από αυτούς για τα  προβλήματα που είναι πολλά και μακροχρόνια.
TA ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΣΤΑΛΕΙ ΗΤΑΝ:
1.      Μεταβατικές έδρες.
Ενδεικτικά σας υποβάλλουμε έγγραφα υπηρεσιών που αναφέρουν το μέγεθος και το ύψος του προβλήματος που δημιούργησε στους συναδέλφους μας από την υποχρεωτική συμμετοχή τους στις μεταβατικές έδρες. Αξίζει να σας σημειώσουμε εδώ ότι ο κάθε δικαστικός υπάλληλος που λαμβάνει εντολή να συμμετέχει σε μεταβατική έδρα καταβάλλει από την τσέπη του τα ποσά που απαιτούνται για μετάβαση, διαμονή και διατροφή και τα οποία υπερβαίνουν σε κάποιες περιπτώσεις όπως π.χ. μεταβατικές έδρες του Διοικητικού Εφετείου Πειραιά στην Μυτιλήνη, Σύρο και Ρόδο, ανέρχονται τουλάχιστον στο ποσό των 500€. Επειδή το γεγονός αυτό σε καιρό μνημονίου και περικοπών είναι απαγορευτικό για το συνάδελφο, αφού το Ελληνικό Δημόσιο επιστρέφει μέρος του ποσού και μετά την πάροδο έξι (6) μηνών έως έτους. Αν δεν βρεθεί άμεσα λύση για προκαταβολή του ποσού θα υπάρξει αδυναμία στελέχωσης μεταβατικών εδρών λόγω οικονομικής αδυναμίας. Σε καμιά περίπτωση οι εργαζόμενοι στα δικαστήρια δεν πρέπει να γίνονται χρηματοδότες του συστήματος απονομής δικαιοσύνης.
2.      Ειδικό Γραφείο Νόμου 3900/10.
Είναι γνωστό σε εσάς ότι ειδικά γραφεία που έχουν συσταθεί με τον παραπάνω νόμο δεν θεωρούνται οικονομικές υπηρεσίες και ως εκ τούτου δεν μπορούν να διεκπεραιώσουν οικονομικής φύσεως διεργασίες (προμήθειες, εντάλματα πληρωμών κλπ) με αποτέλεσμα να είναι αδύνατη η τροφοδοσία των δικαστικών υπηρεσιών με γραφική ύλη, αναλώσιμα κλπ. Πρέπει να δοθεί άμεσα λύση ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν τα γραφεία αυτά και να εκτελέσουν το έργο που τους έχει ανατεθεί, γιατί ήδη πολλές υπηρεσίες δεν έχουν ούτε στυλό για να γράψουν.
3.      Σας υποβάλλουμε έγγραφα από δικαστικές υπηρεσίες της χώρας που μας γνωστοποιούν λειτουργικά και κτηριακά προβλήματα επί των οποίων πρέπει να δοθούν άμεσα λύσεις. Παρακαλώ όπως προσεχθεί ιδιαιτέρως το πρόβλημα του Διοικητικού Πρωτοδικείου Βόλου, το οποίο ήδη είχε αναφερθεί στον προκάτοχό σας (συνημμένα έγγραφα 11).
Αφού αναπτύχθηκαν και προφορικά τα παραπάνω θέματα ακολούθησε συζήτηση από την οποία προέκυψαν τα παρακάτω:
Ως προς τις μεταβατικές έδρες ζητήσαμε οι δαπάνες να προκαταβάλλονται και εάν γίνεται να τις διαχειρίζονται τα ειδικά γραφεία του ν. 3900/2010 τα οποία έχουν ήδη δημιουργηθεί. Ο κ. Γενικός μας είπε ότι για το θέμα αυτό θα υπάρξει άμεσα λύση καθώς και ό,τι έχει σχέση με την προκαταβολή.
Ειδικά γραφεία του ν. 3900/2010, προχωράει το θέμα σε ρύθμιση και έως τότε τις δαπάνες θα τις χειρίζεται το ΤΑΧΔΙΚ.
Στη συνέχεια τέθηκαν τα προβλήματα των δικαστικών υπηρεσιών, σύμφωνα με τα αποστελλόμενα, μετά από αίτησή μας, έγγραφά σας. Επιφυλάχθηκε να απαντήσει αφού πρώτα εξετάσει τα ζητήματα όπως αυτά αναπτύχθηκαν.
Σε σχέση με το ωράριο που πρόσφατα δηλώσαμε όλοι, ο Γενικός Γραμματέας μας ενημέρωσε ότι το ωράριο των ακροατηρίων θα είναι 09.00 - 17.00, επομένως κυλιόμενο ωράριο 07.00 – 17.00. Το ΔΣ του Συλλόγου μας, ανέπτυξε τις θέσεις και απόψεις του κλάδου μας και διατύπωσε την αντίθεσή του σε κάθε προσπάθεια αλλαγής του ωραρίου μας. (Ήδη ενημερώθηκε η ΟΔΥΕ για να λάβει γνώση και για προγραμματίσει τις παραπέρα ενέργειές της).
Για το Δ.Σ.
     Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                        Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΟΠΗ ΜΟΥΡΙΚΗ                                                       ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ
dikastis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου