ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Το ιστολόγιο αυτό αποτελεί ένα βήμα ενημέρωσης, συζήτησης και προβληματισμού των δικηγόρων της περιφέρειας και όχι μόνο, για όσα τους απασχολούν επαγγελματικά και άλλα... Ξεκίνησε το 2011, όταν στο χώρο της δικηγορίας, ελάχιστοι ασχολούνταν με την ενημέρωση για ζητήματα που απασχολούσαν τους συναδέλφους. Ο υποφαινόμενος - διαχειριστής - επιχείρησε τότε να δημιουργήσει μια πηγή ενημέρωσης σε πανελλαδικό επίπεδο. Σιγά σιγά, τα επόμενα χρόνια, προέκυψαν κι άλλες πηγές ενημέρωσης, κάποιες μάλιστα επαγγελματικού επιπέδου. Το νέο τοπίο που διαμορφώθηκε στη διαδικτυακή ενημέρωση, σε συνδυασμό και με τις πολλές ευθύνες που ανέλαβε πλέον ο υποφαινόμενος, άρα τον ελάχιστο χρόνο που διέθετε, είχαν σαν αποτέλεσμα το Σεπτέμβρη του 2019, το blog να πάψει ουσιαστικά να ενημερώνεται και ο dikigorosdramas να σιωπήσει. Εδώ και μερικές ημέρες όμως, η επικαιρότητα αλλά και η διάθεση του διαχειριστή, ξαναφέρνουν το blog σε λειτουργία, με στοχευμένες αναρτήσεις και συγκεκριμένες ενημερώσεις...... το μέλλον θα δείξει..... >

Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΘΗΝΑ ΤΕΕ 3-6-2016

Συνεχης ενημερωση
2.30 Εναρξη. Εισηγηση Προεδρου
Συνεχιση αποχών με οριζοντα τερματισμου
Ενημερωση επι του ασφαλιστικου απο συναδελφο κ. Ριζο.
Τοποθετησεις Προεδρων.
Προταση Προεδρου. Αποχη ως 15-6-2016. Μετα αποχη απο δικες δημοσιου και προσφυγη σε δικαστηρια κατα των εφαρμοστικων του ασφαλιστικου.
Ψηφοφορια 1η προταση εως 17-6-2016 με σημερινο πλαισιου μετα αναπροσαρμογη πλαισιου αποχη μονο δικες δημοσιου. 2η προταση εως 30-6-2016 με χαλαρο πλαισιο και συγκληση ολομελειας.
Α προταση 36
Β προταση 22
λευκα 2




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, που συνεδρίασε στην Αθήνα  για να αποτιμήσει τα δεδομένα μετά την ψήφιση του ασφαλιστικού νόμου και να καθορίσει την περαιτέρω στάση του Δικηγορικού σώματος, κατέληξε στις παρακάτω αποφάσεις:

- Πανελλαδική αποχή των  Δικηγόρων έως και τις 17 Ιουνίου 2016 με το ισχύον πλαίσιο χορήγησης αδειών.

-  Στοχευμένες δράσεις από τις 18 Ιουνίου 2016, με αποχή από:

  • Διοικητικές υποθέσεις φορολογικές, τελωνειακές και όσες έχουν αντικείμενο διοικητικά πρόστιμα και κυρώσεις, εφόσον υπάρχει ολικώς ή μερικώς αυτοδίκαιο ανασταλτικό αποτέλεσμα ή έχει ληφθεί προσωρινή δικαστική προστασία (είτε δυνάμει προσωρινής διαταγής, είτε δυνάμει απόφασης επί αναστολής) 

  • Ποινικές υποθέσεις, φορολογικές, τελωνειακές και κοινωνικοασφαλιστικές

  • Την εκδίκαση του κυρίου ενδίκου βοηθήματος ή μέσου στις υποθέσεις του ΚΕΔΕ, εφόσον υπάρχει προσωρινή δικαστική προστασία  (έχει ληφθεί προσωρινή διαταγή ή απόφασης αναστολής),

  • Την εκδίκαση του κυρίου ενδίκου βοηθήματος ή μέσου στις υποθέσεις αναγκαστικής εκτέλεσης εκ μέρους Τραπεζών ή Εταιριών Διαχείρισης και Απόκτησης απαιτήσεων από Δάνεια και Πιστώσεις, εφόσον υπάρχει προσωρινή δικαστική προστασία (προσωρινή διαταγή ή αναστολή).

  • Δίκες των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και του ΕΟΠΠΥ όπου ο ΦΚΑ ή ο ΕΟΠΠΥ  είναι ενάγων ή αιτών ή ανακόπτων


- Άσκηση των προβλεπόμενων ενδίκων βοηθημάτων και μέσων κατά των διοικητικών πράξεων, που πρόκειται να εκδοθούν κατ’ εφαρμογή του ασφαλιστικού νόμου, προκειμένου να διαγνωστεί δικαστικά η αντισυνταγματικότητά του (προσβολή των εκδοθησόμενων κανονιστικών πράξεων ενώπιον του ΣτΕ, και υποστήριξη των συναδέλφων κατά την άσκηση ατομικών ενδίκων βοηθημάτων και μέσων ενώπιον των τακτικών διοικητικών δικαστηρίων κατά ατομικών πράξεων).
- Αποχή των εμμίσθων δικηγόρων των φορέων κοινωνικής ασφάλισης από όλες τις ενέργειες που εμπίπτουν στα καθήκοντά τους και αφορούν την εφαρμογή του ασφαλιστικού νόμου (σύνταξη γνωμοδοτήσεων, σχεδίων διοικητικών πράξεων,  κ.λπ.).

Τέλος, η Ολομέλεια εμμένει στην θέση της για την ικανοποίηση των προτάσεων – αιτημάτων – διεκδικήσεων του σώματος, όπως τέθηκαν στον Υπουργό από τη Συντονιστική Επιτροπή

134 σχόλια:

  1. Τι εννοεί με ορίζοντα τερματισμού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ερώτηση: α) Τερματισμού της αποχής, β) Τερματισμού των δικηγόρων, γ) Τερματισμού της Συγκυβέρνησης.
      Ανεξάρτητα από την αναγκαία, λόγω και συνθηκών, πλάκα: Κύριε Πρόεδρε ειλικρινά σε ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Υπήρξες όαση πληροφόρησης όλο αυτό το καιρό (αν και φοβάμαι ότι θα συνεχίσεις να το πράττεις στο μέλλον). Βασικά επιτέλεσες το βασικό ρόλο των δικηγόρων: αυτού του ψυχαναλυτή (αλλά όχι πλέον των εντολέων μας), αλλά ημών των ιδίων. Και πάλι πολλά ευχαριστώ. Καλή δύναμη στο έργο σου είτε προτείνεις αποχή είτε όχι. Μας ενώνουν περισσότερα από όσα ίσως να μας χωρίζουν.

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστούμε συνάδελφε για την έγκαιρη ενημέρωση. Τυχεροί οι συνάδελφοι στην Δράμα που σε έχουν Πρόεδρο. Δεν βάζεις υποψηφιότητα και στην Αθήνα να απαλλαγούμε από τους ανύπαρκτους:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουτε για πλακα τερματισμος η οριζοντας τερματισμου της αποχης. 30 Ιουνιου και βλεπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τραβα ολο το 2017 αποχή ξέρεις εσυ.όσοι έχουν καβαντζα ή έχουν μηδέν δουλειά είναι χαλαροι..ερωτηση πως τα βγαζετε πέρα 6 μηνες και θελετε και άλλη αποχή? στο τέλος θα δικαιωσετε τον Κατρουγκαλο με αυτά που ισχυρίζεται περί προνομιουχων, κανεις άλλος κλάδος δεν θα αντεχε οικονομικα τόσο διαστημα

      Διαγραφή
    2. Ενω εσυ που δεν εχεις καβαντζα και εχεις και πολυ δουλεια, θελεις να σταματησουμε. Γιατι ετσι, νομιζεις οτι θα βλαλεις χρημστα. Πλανασαι πλανην οικτρα.

      Διαγραφή
  5. Σας ζηλευουμε στη Δραμα. Πω πω τι τυχεροι που ειστε.��

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η κατασταση πάντως στον κλαδο για να κανω και λίγο χιουμορ είνναι δραματική, δεν είναι dikigorosdramas αλλά δικηγόρος-δραμα,με αυτά που τραβαμε ως κλάδος και από τους συνδικαλιστες μας και από τις κυβερνησεις ταυτοχρονα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω. Δικηγοροι Δραμα γιναμε. Παω για βουτια κοντα. Ξυπνηστε με οταν τελειωσει.

      Διαγραφή
  7. Συνέχιση αποχής ως το τέλος του έτους (31-12-2016)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γουσταρω..μεχρι το 2018 αδελφε,αφου λεφτα υπαρχουν..μας γλενταει ο Κατρουγκαλος, γιατι ξερει την ταριχευμενη σκεψη των συνδικαλιστων μας, αποχή και ξερό ψωμί, τίποτα άλλο δεν ξέρουν, έχουν κάνει ντοκτορα στις αποτυχημενες αποχές..τι τους θελουμε και συνεδριαζουν καθε εβδομαδα, για να δείξουν οτι παραγουν εργο τα καμαρια μας..αφου όμως πολλοί τους υποστηριζετε καλά κανουν, τι να πω,δεν νομιζω ότι η πλειονότητα αυτων εξάλλου θα ζοριστει ιδιαιτερα και με αποχή και όλο το 2017

      Διαγραφή
    2. Έχετε δίκιο. καλύτερα αποχη μέχρι 31 12 2020. Να έχουμε ορίζοντα τετραετιας

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμε 4:27 μ.μ. που ειρωνεύεσαι, να ξέρεις ότι οι μεγάλες μάχες και οι μεγάλες νίκες, θέλουν μεγάλες θυσίες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγαλη ήττα τρως και θα φας για μην πω τιποτα χειροτερο.. οι έμμισθο κανουν θυσία? οι μεγαλοδικηγοροι που παίρνουν αδειες για να δικασουν 1 στα 3 δικαστηρια κάνουν θυσίες? μάλλον μονο οι μαχομενοι κανουν θυσιες..όσοι την έχετε δει πεζοναυτες, πηγαινετε παρεα με τον Καμμέενο, την ιδια φαντασιωση εχει και αυτός οτι ανηκει στα ΛΟΚ

      Διαγραφή
  9. όλα πολύ ωραία ακούγονται.... α) δε μας λένε όμως πόσα λεφτά παίρνει το μήνα ο κάθε πρόεδρος από το σύλλογο του... και β) γιατί δεν παίρνουν μία απόφαση να απέχουμε από τις διαφορές με το δημόσιο (ασφαλιστικές εισφορές ΙΚΑ, ΤΕΒΕ, ΚΛΠ & μη καταβολή χρεών προς το δημόσιο)…… αλήθεια όλοι μήπως είναι Σ(Ξ)υριζα και μας δουλεύουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τωρα το καταλαβες.. πολλοι τρολαρουν..δυστυχως όμως πολλοί εξισουν το πιστευουν οτι ειναι ηρωες και θα μεινουν στην ιστορία, θα μας παρουν στο λαιμο τους

      Διαγραφή
  10. Πολύ τραβάει αυτή η ενημέρωση από τον κ.Ρίζο ρε παιδιά τί γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δηλαδή τι προτείνετε όλοι εσείς που θέλετε να λήξει η αποχή και ειρωνεύεστε, να σταματήσουμε τώρα χωρίς να έχουμε πάρει τίποτα. Οι Δικηγόροι πάντα ήταν πρώτοι στους μεγάλους αγώνες και τις διεκδικήσεις. Οι παλαιότεροι θυμόμαστε αποχές που κράτησαν και ένα χρόνο και γι' αυτό μας υπολόγιζαν τότε. Αλλά με την νοοτροπία πότε θα λήξει η αποχή για να πάρουμε το κατοστάρικο μαύρο από τον πελάτη πως θα πάμε μπροστά, Γι' αυτό και δεν μας υπολογίζει πλέον κανένας. Οι τωρινοί συνδικαλιστές μας και ιδιαίτερα της Αθήνας ήταν αυτοί που απαξίωσαν το συνδικαλιστικό μας κίνημα, όταν έσπαγαν μόνιμα τις απεργίες χωρίς να ρωτήσουν κανένα. Θυμηθείτε τι έγινε ,ε τον νέο Κ.Πολ. Δικ που το κατεβάσαμε αμάσητο χωρίς να μας ρωτήσει κανένας, παρά την συντριπτική πλειοψηφία για συνέχιση της αποχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποια μεγαλη νικη κερδισαν οι δικηγοροι και μαλιστα με αποχή, θυμισε μου, καμια και το ξερεις και για αυτό όλοι σας μιλάτε τοσο αοριστα όπως οι πολιτικοί μας ..ναι η αποχή σταματησε τον ΚΠολΔ τρομαρα σου ή οι εκλογες? κοινως μας έχουν γραμμενους, ανηκεις και εσυ στα τρολ, εχετε απηχηση σε αρκετους πάντως, μπραβο σας, έτσι ηταν και αυτοι που χορευαν στο Συνταγμα μετα το δημοψηφισμα

      Διαγραφή
    2. Οι παλιοτεροι βγαζατε και τριπλασια χρήματα με την μιση καταρτιση των σημερινων δικηγόρων για να σου θυμίσω και δεν ηταν εποχές μνημονιου..αντε για να μη λεμε ό,τι μας κατεβει και πες μας που σε υπολογισαν και τι κερδισες έστω και εκεινες τις πολυ ευνοϊκοτερες εποχές..

      Διαγραφή
    3. Για τον πρώτο συνάδελφο του θυμίζω ή μάλλον του μαθαίνω, γιατί είμαι σίγουρος ότι δεν γνωρίζει την καταβολή του γραμματίου στα συμβόλαια που πήρε πίσω η τότε κυβέρνηση και την οποία κάποιοι σαν και σένα τρομάρα σου την κατάπιαν πρόσφατα πάλι αμάσητη, καθώς και την απαλλαγή μας από το φπα σαν τους γιατρούς που και πάλι πρόσφατα, επειδή έχουμε κάποιος σαν εσένα τρομάρα σου πάλι την κατάπιαμε αμάσητη. Όσο για τον Κ. Πολ. Δικ έχεις δίκιο την αποχή την σταμάτησαν οι εκλογές, που ήταν όμως οι συνδικαλιστές να το επαναφέρουν σαν ζήτημα. Φάτο και αυτό αμάσητο.
      Όσο για τον δεύτερο συνάδελφο, φίλε μου αγαπητέ το μεταπτυχιακό που έκανα στο εμπορικό δίκαιο μου χρησίμευσε μεν ως ένα βαθμό αλλά στην μάχιμη δικηγορία, ξέρεις πολύ καλά, ότι αν έχεις δικό σου γραφείο δεν μπορείς να ασχολείσαι μόνο με αυτό.

      Διαγραφή
  12. Εσείς που είστε κατά της αποχής και μας έχετε τρελάνει με τα ειρωνικά σας σχολεία θέλω να σας δω τι θα πείτε όταν θα έρθει η ώρα να πληρώσετε ταμεία εκκαθαριστικα κοκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πιστεύω ότι θα συμφωνείτε όλοι στο θέμα αποχής κλπ (εννοώ διαφορές με δημόσιο) εκεί θα τους πονέσει όπως πόνεσε και εμάς ασφαλιστικό και φορολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έχει κολλήσει η ενημέρωση στο Ρίζο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 9-2 ψηφοι υπερ της αμεσης ληξης της αποχης.. συνεχιζεται η ψηφοφορια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό δε λέει τίποτα μπορεί να ξεκίνησε η ψηφοφορία από συλλόγους που είχαν και την άλλη φορά αρνητική στάση και τάση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εντωμεταξυ σημερα ξαναξεκινησε η δικη της Χρυσης Αυγης.. οι μεγαλοδικηγοροι που εμπλεκονται πως εξασφαλισαν αδεια, χωρις να υπάρχει κρατουμενος πλεον ή παραγραφη???
    Ντροπη πραγματικα
    Αλλα εγω που περιμενω να δικασω την μια εμπραγματη, οχι επρεπε να την αναβαλω σημερα για το 2019

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος3 Ιουνίου 2016 - 4:58 μ.μ.
    Εσείς που είστε κατά της αποχής και μας έχετε τρελάνει με τα ειρωνικά σας σχολεία θέλω να σας δω τι θα πείτε όταν θα έρθει η ώρα να πληρώσετε ταμεία εκκαθαριστικα κοκ.
    *************************************************
    αγαπητέ ανώνυμε ναι είμαι κατά τις αποχής γιατί όσες φορές έγιναν αποχές δεν κερδίσαμε τπτ απλά χάσαμε την αξιοπρέπεια μας ξέρεις τι είναι να φεύγεις χωρίς να παίρνεις τπτ απ’ όσα ζητάς;;; αρκετά με το συνδικαλισμό περάσαμε, πρέπει ν κοιτάξουμε μπροστά να αλλάξουμε σελίδα και να καταλάβουμε ότι δεν υπάρχει κανένας που να νοιάζετε για εμας απλά όλοι είναι για τον εαυτό τους (πάγια αντιμισθία, συμβάσεις διαφήμιση όνομα μεγάλο κλπ)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι εννοεί ο blogger? Το 9/2 ψηφοι είναι τρολλ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εμ τρολ είναι το 9 -2..Αλλά ο blogger καλό πιστεύω θα ήταν να πεί σε τί κατάσταση είμαστε τώρα
    ( παρήγγειλα πίτσα δηλαδή ..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στην αρχή ο Ρίζος ήταν υπερ της αποχής.
    Μετά έγινε κατά της αποχής.
    Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όποιος λέει η παροιμία γυρίζει.....μυρίζει...Πάντως εγώ αν και τριγυρνάω δεν έχω μάθει τίποτα....Δεν έχει κανείς κανα γνωστό στην ολομέλεια να τον παρει τηλεφωνο να μαθουμε τι παίζει???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Με 47 ψήφους αποχή μέχρι 30 Σεπτεμβρίου



    :-D:-D:-D:-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ρε 46 είναι οι Σύλλογοι. Ψηφίσαν και τα δέντρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και μόνο από την ημερομηνία που έγραψες (30-9) κάνει μπαμ για τρολαρισμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. 63 είναι οι σύλλογοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτό που αναρωτιέμαι διαβάζοντας τα σχόλια και τις απαντήσεις είναι αν εν τέλει ο αγώνας μας καταλήγει σε εμφύλιο και αν θα μπορέσουμε ποτέ σε ένα τόσο ανταγωνιστικό χώρο να κρατήσουμε αδιάσπαστο κοινό μέτωπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι εγινε ρε παιδια
    πηγε ο φιλης με πιτογυρα και σταματησαν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον ψάχνουν το θάρρος να υποστηρίξουν τις προτάσεις των γενικών συνελεύσεων των συλλόγων που εκπροσωπούν....θέλει αρετή και τόλμη ( βεβαια, πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις).

      Διαγραφή
  29. Δεν υπάρχει καν πρόταση για αναστολή απο ΚΑΝΈΝΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ούτε καν από τον Ρίζο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. " Προταση Προεδρου. Αποχη ως 15-6-2016. Μετα αποχη απο δικες δημοσιου και προσφυγη σε δικαστηρια κατα των εφαρμοστικων του ασφαλιστικου"

    Αν κατάλαβα καλά (σε σχέση πάντα με την πρόταση του Προέδρου ομιλώ): Εν πολλοίς όσοι συνάδελφοι ασχολείστε κατά κύριο λόγο με διοικητικά, τον ..... Καλό καφέ.
    Αααα, Όλα κι όλα, έπρεπε να ρωτήσετε, όταν αποφασίσατε να ασχολείστε κυρίως με αυτά (και δεν είστε δικηγορικές εταιρείες με μεγάλο range δραστηριοτήτων, ασφαλώς εξωδικαστηριακών). Ας προσέχατε να είστε καλοί στα ποινικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και τι θα γίνει με την αποχή από Δίκες Δημοσίου κλπ; Αυτό δεν είναι αποχή είναι κορϊδία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Δεν ντρέπεται ο ανύπαρκτος? Προαναγγέλεις ποτέ το τέλος μίας αποχής που ουσιαστικά ήταν αορίστου διαρκείας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΝΤΡΟΠΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ιδού κύριοι, υπέρμαχοι της αποχής, το αρχιξεπούλημα των εκπροσώπών σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Απλη ομολογία ότι επί 40 μέρες τουλάχιστον κάναμε αποχή άνευ λογου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Και να φανταστείς ότι θέμα συζήτησης ήταν και ο ΚΠολΔ, ο οποίος, ως γνωστόν, εφαρμόζεται κατεξοχήν στις δίκες του Δημοσίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αποφαση ολομελειας αποχη μεχρι 17/6 και μετα στοχευμενη αποχη απο δικες δημοσιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΛΗΤΕΙΑ..ΛΥΠΗ & ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ
    Λεγεται ηττα γιατι δεν εκλεισαν οι Συλλογοι για μονο 1 μηνα τον ιανουαριο.
    Για να δουμε, ποιος θα διοριστει σε ανεξ αρχη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο κάθε σύλλογος διαθέτει ανώτατο όργανο, τη γενική του συνέλευση.Ας τεθεί ή απόφαση σε ψηφοφορια ώστε ή τελική ετυμηγορία να μας ανήκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πάρτε το χαμπάρι...ο αγώνας πουλήθηκε..η αποχή έληξε...τα υπόλοιπα είναι παπαριές...ποια απόφαση της ολομέλειας τέθηκε σε ψηφοφορία για να τεθεί και αυτή;;...ψοφίστε κοροιδα από την πείνα τώρα, μιας και ακροατήρια πλέον μες το καλοκαίρι υπάρχουν ελάχιστα, και από σεπτέμβρη, ξαναστηρίξτε τα δσ σας...

      Διαγραφή
    2. Ωραία λοιπόν ας λουφάξουμε στην άνεση της πολυθρόνας μας και ας κάνουμε τα σαράντα της αποχής στις καφετέριες

      Διαγραφή
    3. είτε το θέλουμε είτε όχι, αυτή ήταν η προδιαγεγραμμένη κατάληξη...και είτε αρέσει είτε όχι, δεν υπήρξε ποτέ πραγματικός αγώνας...και τα σαράντα όπως τα λες τα έχουμε κάνει εδώ και καιρό...πως λέμε το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου;; αυτό...

      Διαγραφή
  41. Επίσης όταν λέμε δίκες του δημοσίου φαντάζομαι εννοούμε τα διοικητικά, όμως στα διοικητικά στρέφεται ο πολίτης για να ασκήσει προσφυγές και αγωγές ΚΑΤΑ του Δημοσίου, ώστε ή αποχή μας από την εκδίκαση αυτών ποιον πλήττει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΌΧΙ μόνο...είναι και οσα δικαστηρια, κυρίως ποινικά κανουν τα ταμεία κατά των πολιτών...

      Διαγραφή
  42. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ - ΒΑΛΕΡΓΑΚΗΣ - ΣΤΑΜΑΤΟΓΙΑΝΝΗΣ:

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ, ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Οπως ακριβως τα Λες.
    Προεδροι Πουλημενοι το Σωμα δεν πεθαινει. Τι να κανουμε ρε καλοκαιριατικα ...
    Εχθες στο ΣΤΕ ηταν συναδελφος απο Πειραια με ΑΔΕΙΑ η οποια προφανως ηταν εκτος πλαισιου. Πως την πηρε? (Οι αλλοι Συν δηλωσαν οτι απεχουν)

    Ας ελπισουμε οτι .. εστω σε αυτα τα λιγα που θα απεχουμε να μην δοθει αδεια για κανενα λογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μια ακόμη καταστροφικη και αναποτελεσματικη αποχή έφθασε στο τέλος της. Ακόμη και εγώ που με την ψήφιση του νομού ήμουν της απόψης ότι επρεπε να στραφούμε σε άλλες μορφές δράσεις δεν κατανοώ τη λήξη της μεσα στο κάλοκαιρι με ελάχιστα δικαστήρια για την πλειοψηφία των δικηγόρων.
    Κατά τα λοιπά να δω τον σεβασμό στην πλειοψηφία που λέγατε καθώς προβλέπω πολλοί σύλλογοι να συνεχίζουν.
    Το κυριωτερο όμως πρεπει κάποιοι να απολογηθουν για την πιο εξοντωτικη και αποτυχημένη αποχή των τελευταίων ετών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ερωτηση προς συναδερφους. Μετα την 17 δικαζουμε ποινικα η οχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι, ολα εκτος απ' τα φορολογικα

      Διαγραφή
    2. Απο την επισημη ανακοινωση της ολομελειας δεν προκυπτει αυτο. Μιλουν γενικα για ποινικες υποθεσεις.

      Διαγραφή
    3. Νομίζω εννοούν τα ποινικά που σχετίζονται με φορολογικά

      Διαγραφή
  46. Όντως μια ακόμη καταστροφικη και αναποτελεσματικη αποχή έφθασε στο τέλος της. Πριν να κατατεθουν νεες αιτησεις συναδελφων στο ΣτΕ κατα της αποχής και ξεφτιλιστουν που 40 ημερες περαν των 4 άσκοπων μηνων σύρανε τους μαχομενους σε μια αποχή για το τίποτα, είπανε να εκτονωσουν την κατάσταση,προκρίνοντας μια λύση που έπρεπε να εφαρμοστεί στην αρχή και η αποχή να κορυφωθεί τον Απρίλιο και Μαϊο.. όλα αναποδα δηλαδή.. στο μεταξύ εξασθενήσανε όσο μπορουσανε τους μαχομενους υπερ των δικηγορικων εταιριων... είναι βεβαια άδικα για μικρομεσαιους δικηγορους που ασχολούνται κατα κύριο λογο με διοικητικα.. πληρως αποτυχημενες ηγεσιες.. για τους δε συναδελφους που ηθελαν να συνεχισουμε μεχρι το Δεκεμβριο, γιατι είδαν ότι ο αγωνας ''αποδίδει'' η επιστημη σηκωνει ψηλα ΄τα χερια.. μαχομενοι και εμμισθοι δεν ειναι δυνατον να εκπροσωπουνται π[λεον από ενιαιο φορεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πουλημενοι ολοι δυστυχως.ειμαι απο αθηνα. Ο ενας (απο τους υπερμαχους της αποχης ακουγεται για υφυπουργος δικαιοσυνης και ο αλλος για διοικητης του ικα.) Και εσεις νομιζετε πως κανουν αποχη για εμας....για τα δικαιωματα μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Όπως είναι γραμμένη η απόφαση της αποχής στο site της Ολομέλειας φαίνεται ότι θα απέχουμε από όλα τα ποινικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι δειχνει. Αλλα μαλλον θα το δουμε στην πορεια.

      Διαγραφή
  49. Είναι αδιανόητο το να αρχίσουμε να καταθέτουμε τακτικές! ! Στο σημείο αυτό απαιτείται αλλαγή της απόφασης. Για εμένα και σε άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να γνωριζουν καποιοι οτι αυτο το αδειασμα που ελαβε χωρα με τον πονηρο αυτο τροπο δεν θα περασει ετσι ευκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μετα απο αυτο θα μας φανε λαχανο. Ειμαστε τελειωμενοι απο παντου. Ακου τελος αποχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικιο έχεις..ειναι τοσο γλυκια η αποχή, θελω και άλλη σα ναρκωτικό

      Διαγραφή
    2. Ενω εσυ τωρα με τη ληξη της δεν θα ξερεις τι να κανεις τα πολλα λεφτα που θα βγαζεις.

      Διαγραφή
    3. προς δυσαρεσκεια σου βγαζω μια χαρα λεφτα

      Διαγραφή
    4. Καθολου δυσαρεσκεια. Ισα ισα μακαρι. Τουλαχιστον κακοιος θα δουλεψει και θα αξιζει τον κοπο. Σιγουρα ομως μαυρα γιατι διαφορετικα δεν μας τα λες καλα.

      Διαγραφή
  52. Αδειασμα! Ακριβως αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και αφού μας εξόντωσαν άνευ λόγου και αιτίας, να και οι ταμειακές μηχανές από σεπτέμβρη, καθ όσον ξύγκι για άλλη αποχη, πάπαλα...

      Διαγραφή
  53. Tέλικα απέχουμε από όλα τα ποινικά ή όχι?πρέπει να διευκρινηστεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Οπως δειχνει η ανακοινωση φαινεται να απεχουμε απο ολα τα ποινικα. Μενει να το ξεκαθαρισουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ανακοίνωση της Ολομέλειας αναφερει:Ποινικές υποθέσεις, φορολογικές, τελωνειακές και κοινωνικοασφαλιστικές. Πρέπει να διευκρινηστεί άμεσα αν μιλάμε για ΌΛΑ τα ποινικά

      Διαγραφή
  55. Ίσως ο κ. Πούλιος το διευκρινισει γιατί είναι ο μόνος που νοιαζεται καιενημερωνει.αν περιμένουμε από τους υπόλοιπους. ........ Ας μην περιγράψω συμπεριφορά τους προς τα μέλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. τι παει να πει φορολογικες υποθεσεις? θα εντασσοταν ηδη στο διοικητικό.συνεπώς εννοουν φορολογικα ποινικα, φορολογικα κοινωνικο ασφαλιστικα, αυτά που έχουν άμεσα εμπλεκόμενο το Δημόσιο.Η στοχευση αφορά το δημόσιο, απλώς το κομμμα μπερδευει λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. συγγνωμη ποινικα κοινωνικοασφαλιστικα εννοουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ερμηνεια. Πρεπει να διευκρινηστει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Δεν απέχουμε από όλα τα ποινικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις πληροφορηση για αυτο;

      Διαγραφή
    2. Ετσι οπως αναφερεται στο επισημο site της ολομελειας ομιλει καθαρα για "ποινικες υποθεσεις,φορολογικες, τελωνειακες και κοινωνικοασφαλιστικες". Φαινεται ξεκαθαρα οτι περιλαμβανει ολα τα ποινικα. Επομενως ειτε προκειται για λαθος διατυπωση η σε καθε περιπτωση πρεπει να διευκρινηστει. Παντως ετσι οπως διατυπωνεται ξεκαθαρα περιλαμβανονται ολα ανεξαιρετως τα ποινικα.

      Διαγραφή
    3. Πάντως το σωστό θα ήταν να περιλαμβάνονται όλα τα ποινικά. Από τα ποινικά χάνει το Δημόσιο σε κάθε περίπτωση

      Διαγραφή
    4. κατα την αποψη σου μηπως εννοει να εξαιρούνται και αστικα? φορολογικα ως αυτονομη κατηγορία δεν υφισταται με την εννοια της διακιοδοσιας .εννοεί φορολογικα ποινικά, τελειωνειακά ποινικα, κλπ., όπως εννοουσε διοικητικές φορολογικες στο πρωτο εδάφιο.. θα μας τρελάνετε και εσείς και οι Συλλογοι αν εννοουν κατι διαφορετικό..

      Διαγραφή
  60. Ας μας βοηθήσει ο κ. Πούλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ρε συναδελφοι ασοι στην ερμηνεια.. η γενική προταση αφορα δικες με αντιδικο δημοσιο..πρωτο point.. στην πρωτη παραγραφο μιλάει για διοικητικές υποθέσεις ,προσδιορίζοντας από αυτες ως αποχή από τις φορολογικές, τελωνειακές, κλπ.

    στην δευτερη παράγραφο μιλάει για ποινικές υποθεσεις και εννοει αποχή από φορολογικές,κλπ. υπάρχει διακριτη κατηγορία τελωνειακήή κοινωνικοασφαλιστική που δεν προσδιορίζεται είτε ως υποδιαίρεση ποινικής ή διοικητικής? η βασικη υποδιαίρεση είναι διοικητικές, ποινικές και αστικές. τώτα το όλο δηθεν μπερδεμα είναι λογο του κομματος..

    τα άλλα είναι wishful thinking των θιασωτων της παραλογης αποχής που κακιστα συνεχιζει και υπο αυτην την μορφη.. τωρα τα περι νομικης καταρτισης θετουν αμφιβολο αν αυτοι που ειναι υπερ της αποχης είναι καν δικηγοροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Οου μαι γκοντ synadelfe!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. εξωφρενική η άποψη κάποιων Προέδρων πως οι αποφάσεις των ΓΣ έχουν μόνο ... συμβουλευτικό χαρακτήρα για τους ίδιους στην Ολομέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μάλιστα, τέλος Εποχής, Τέλος Αποχής.

    Συγχαρητήρια στα λαμπρά μυαλά. Τώρα που λήγει το Δικαστικό έτος λήγουμε την Αποχή.

    Υπέροχα, Ειδυλλιακά, Μαγικά.

    Τώρα θα ανακοινώσουν σεμινάρια για τις υποθέσεις στις οποίες απέχουμε .. θα μπορούσατε να αναφέρετε απέχουμε από τις τελωνειακές, φορολογικές και δημοσίου χαρακτήρα υποθέσεις σε ποινικό και διοικητικό επίπεδο.

    Κύριοι & Κυρίες αυτή δεν είναι η άποψη της πλειοψηφίας.

    Ξαναπείτε μας μετά για Αποχή. ΑΜ ΔΕ.

    Θα τα πούμε στις νέες κάλπες των ΔΣ, .. οι εκλογές, λόγω διαδικασιών "έκπτωσης", θα γίνουν σύντομα

    και Μη ξεχνάμε δεν βρέχει μας Φτύνουν.

    Ένας από τους πληγέντες της αποχής και του νόμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Διορθωθηκε το site της ολομελειας για το ζητημα των ποινικων. Απεχουμε μονο απο φορολογικα, τελωνειακα και κοινωνικοασφαλιστικα ποινικα. Ολα τα υπολοιπα δικαζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτοητο..ορισμενοι απλως έχασαν την ''ηδονη'' της αποχής και το επεκτειναν σε ο,τιδηποτε ποινικό..πιθανον εχουν ξεχασει και την δικηγορία

      Διαγραφή
  66. προετοιμαζεται πρωτοβουλία για συσταση σωματειου μαχομενων το οποιο θα λαμβανει υπόψην τα συμφεροντα των μελων του και δεν τα αφήνει να σφαζονται ως "αμνοι΄΄ στα πλαίσια ανοργανωτων και καταστροφικών αποχών..η αποχή είχε και ένα καλό, όπως είπε και ο προσφιλής Αλέξης,οι αυταπάτες για όσους αακόμα τις είχαν τελείωσαν. alea jacta est και ηρθε η ωρα να τελειωνουμε με τις παλιες αποτυχημενες συν δικαλιστικές ηγεσίες.. όσοι παλι θελουν να συνεχίσουν την αποχή ,ας συνεχίσουν, ο καθενας δικαιούται να κανει ό,τι θελει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Τι θα γίνει ρε παιδιά, εμφύλιος πόλεμος; Ομόνοια και Αληλλεγύη χρειάζεται. Διαφορετικά το μόνο που πετυχαίνουμε είναι να βοηθάμε τον Τσίπρα να μας λέει χαμογελαστός "είχα αυταπάτες" και να γελάει μαζί μας. Δεν είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά της αποχής, δεν έχω καταλήξει δυστυχώς ή ευτυχώς, είμαι ένας από ΟΛΟΥΣ εσάς που βλέπει το μέλλον του μετά από 10 χρόνια μάχιμης δικηγορίας να καταστρέφεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Τωρα που τελειωνουν την αποχη, ειναι ολα καλα; ειναι ενταξει οι συμμετεχοντες στην ολομελεια προεδροι; και με ποια εξουσιοδοτηση το επραξαν αυτο; ειχαν τετοια εντολη απο τις Γ. Συνελευσεις τους; Η' εψαχναν τροπο διαφυγης και απεμπλοκης απο μια πολυμηνη αποχη απο την οποια δεν πηραν απολυτως τιποτα; Και επονται χειροτερα. Τωρα και μετα απο αυτο το ξεφτιλικι θα μας παρει και θα μας σηκωσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. "Νέες Δράσεις" δηλαδή "δενδροφύτευση", αποκομιδή σκουπιδιών από τις παραλίες, "εκδρομή" ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ







    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Αθήνα,7/6/2016

    Απόφαση για αποχή -Διευκρινίσεις για το πλαίσιο αποχής

    Το Διοικητικό Συμβούλιο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών μετά και την απόφαση της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, της 3ης Ιουνίου 2016, αποφάσισε:

    · Συνεχίζεται η αποχή με το ισχύον πλαίσιο έως και τις 17 Ιουνίου 2016.

    · Από τις 18 Ιουνίου 2016 και μετά, υιοθετείται το πλαίσιο στοχευμένων δράσεων που αποφάσισε η Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, στις 3/6/2016.

    · Διευκρινίζεται ότι οι υποθέσεις ασφαλιστικών μέτρων συζητούνται χωρίς να απαιτείται άδεια, από την δικάσιμο της 9/6/2016 και εξής, ανεξάρτητα εάν έχει χορηγηθεί ή όχι προσωρινή διαταγή.


    1. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ;;; ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΧΗ;;;
    2. ΓΑΡΓΑΡΑ Ο ΝΕΟΣ ΚΠΟΛΔ ΚΑΙ ΤΟ 94% ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ;;;

    Η ΚΑΛΠΗ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι εσυ με την αποχη θα ανατρεψεις τον ψηφισμενο εδω και ενα χρονο ΚΠολΔ....τρομαρα σου και θες να λεγεσαι και εκπροσωπος της λογικης και δικηγορος..

      Διαγραφή
    2. ΠΟΛΥ ΠΕΙΘΑΡΧΗΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΕ. ΦΟΒΕΡΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΑΣ! ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ. ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΗ. ΩΡΑΙΟΣ!

      Διαγραφή
    3. περιμενε να ξε-ψηφιστει τροικανικος νομος εσυ..

      Διαγραφή
    4. Ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΟΣ. ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΘΑ ΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΟ 2020 ΜΕ ΦΑΚΕΛΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ 2017!

      Διαγραφή
  71. Λεμοναδα...να κερασω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Η Γ.Σ του Δ.Σ Φλώρινας με μεγάλη συμμετοχή αποφάσισε κόντρα στην εισήγηση του δ.σ αποχή μέχρι 30/6 με αυστηρό πλαίσιο αδειών. Δεν επιτρέπεται η κατάθεση οπουδήποτε δικογράφου, δεν επιτρέπονται επιδόσεις αποφάσεων ή εξωδίκων, δεν παρίστανται σε ποινικά που δεν είναι υπό παραγραφή. Μπράβο Φλώρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Το ιδιο αποφασισαν και οι ΓΣ των Λαρισας και Πατρων. Υπαρχει θεμα λοιπον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή τι θέμα υπάρχει; Η Ολομέλεια αποφάσισε, το να αλλάζουν οι αποφάσεις εκ των υστέρων είναι μόνο για να δημιουργούνται εντυπώσεις.

      Διαγραφή
  74. Μπράβο, Όχι στο ξεπούλημα 7 μηνών (9ΔΕΚ15) αγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αντε να τα χιλιασετε..μοναχοι σας όμως,εμεις δεν θα παρουμε,ευχαριστουμε

      Διαγραφή
  75. Η μικρή Φλώρινα βάζει γυαλιά σε Ολομέλεια και πολλά διοικητικά συμβούλια. εμείς κοιμόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. κάπου άκουσα ότι ο πειραιάς έχει γσ σήμερα για λήψη απόφαση επί της αποχής...καλά, πλάκα μας κάνουν;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/ergasiaka/110083/synexizoun-tin-apoxi-apergia-oi-dikigoroi-tis-patras

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Και τελικα ο Πειραιάς συνεχίζει μέχρι της 30/06

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Στην Ξάνθη έχουμε καταργήσει τις γενικές συνελεύσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Δάνειο προσφορά έχει μειωθεί σε ποσοστό
    Μου χορηγεί δάνεια σε όποιον ενδιαφέρεται για οικονομική βοήθεια. Αυτό είναι ένα δάνειο, μεταξύ ατόμου με απλές συνθήκες και ειδικά για το γεγονός αυτό είναι κατασκευασμένα ορισμένες διατάξεις για την ορθή διεξαγωγή της διαδικασίας. Μου επιτόκιο κατά τη διάρκεια του δανείου είναι 3% και η αποπληρωμή γίνεται σε μηνιαία βάση, εάν κάθε φορά που σας ενδιαφέρουν, επικοινωνήστε μαζί μου μέσω e-mail: geogialuiza@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή