ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ

Το ιστολόγιο αυτό αποτελεί ένα βήμα ενημέρωσης, συζήτησης και προβληματισμού των δικηγόρων της περιφέρειας και όχι μόνο, για όσα τους απασχολούν επαγγελματικά και άλλα... Ξεκίνησε το 2011, όταν στο χώρο της δικηγορίας, ελάχιστοι ασχολούνταν με την ενημέρωση για ζητήματα που απασχολούσαν τους συναδέλφους. Ο υποφαινόμενος - διαχειριστής - επιχείρησε τότε να δημιουργήσει μια πηγή ενημέρωσης σε πανελλαδικό επίπεδο. Σιγά σιγά, τα επόμενα χρόνια, προέκυψαν κι άλλες πηγές ενημέρωσης, κάποιες μάλιστα επαγγελματικού επιπέδου. Το νέο τοπίο που διαμορφώθηκε στη διαδικτυακή ενημέρωση, σε συνδυασμό και με τις πολλές ευθύνες που ανέλαβε πλέον ο υποφαινόμενος, άρα τον ελάχιστο χρόνο που διέθετε, είχαν σαν αποτέλεσμα το Σεπτέμβρη του 2019, το blog να πάψει ουσιαστικά να ενημερώνεται και ο dikigorosdramas να σιωπήσει. Εδώ και μερικές ημέρες όμως, η επικαιρότητα αλλά και η διάθεση του διαχειριστή, ξαναφέρνουν το blog σε λειτουργία, με στοχευμένες αναρτήσεις και συγκεκριμένες ενημερώσεις...... το μέλλον θα δείξει..... >

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΗΝ 3-6-2016

ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΠΡΟΕΔΡΩΝ 
ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

Αθήνα, 30.5.2016


Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η

Παρακαλείσθε να προσέλθετε σε συνεδρίαση της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, στις 3 Ιουνίου 2016, ημέρα Παρασκευή και ώρα 14.00, στα γραφεία του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ) ( οδός Νίκης, αριθ. 4), με θέματα:

1)   Ασφαλιστικό. Απόφαση    
2) Στάση του σώματος κατόπιν εφαρμογής του νέου Κώδικα Πολιτικής   Δικονομίας, από 1.1.2016  



 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ



                                               ΒΑΣΙΛΗΣ Ε. ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ

85 σχόλια:

  1. Καλά για το ασφαλιστικο, συνεχιζουμε την αυτοκατστροφικη αποχή, το καταλάβαμε..για τον ΚΠολΔ τι θα γίνει? δεν έχει ψηφιστεί 1 χρόνο τώρα? δεν κατατίθενται ουσιαστικά αγωγές με αυτόν? α, κατάλαβα θα τον ανατρέψετε και αυτόν με την παντοδύναμη αποχή... θα μας παλαβώσετε τελείως..κριμα στην αρχή περιμεναμε κάτι καλύτερο από τον Προεδρο του ΔΣΑ , έχει χαθεί η λογική και θα αποδείχθει χειρότερος των προκατόχων του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνεχίζουμε τον αγώνα. Ήδη Παρασκευόπουλος και Αλεξιάδης παραδέχτηκαν ότι τους πονάει η αποχή των δικηγόρων.
    Καμία κατάθεση με τακτική διαδικασία που οδηγεί το κόστος σε δυσθεώρητα ύψη για τον πολίτη και ανάλογα τον εμποδίζουν από την αναζήτηση δικηγόρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλασσικο στελεχος του ΠΑΜΕ ,ε? από την φρασεολογια φαίνεσαι. Ο Παρασκευοπουλος δεν κοιμαται τις νυχτες και ο Αλεξιαδης ψαχνει νυχθημερον για λύση.. τι σχεση έχει το κόστος με τον ΚΠολΔ? όσοι σε λίγο καιρο θα κλεισετε και τυπικα τα γραφεια σας ελέω και της αποχής, είστε άξιοι της μοιρας σας, αφου δεν τους παίρνετε με τις ντομάτες τους συνδικαλιστες με τις αντιμισθιες..

      Διαγραφή
    2. Χαίρεσαι δηλαδή που η αποχή ανεβάζει το κόστος για τον πολίτη σε δυσθεώρητα ύψη και που δεν έχει ο πολίτης που να στραφεί? Μα ο πολίτης δεν είναι εν δυνάμει εντολέας σου? Εκτός και αν έχεις άλλους εντολείς. Η κρίση σου θα μου επιτρέψεις αλλά είναι τουλάχιστον τραγική. ωμή στείρα συνδικαλιστική άποψη χωρίς λογικά επιχειρήματα. Δυστυχώς το τερματισες. Εγώ για τους υπόλοιπους που δεν θέλουν αποχη αναρωτιέμαι. Μέχρι πότε θα ανέχονται τον ραγιαδισμό και τον ετσιθελισμο ορισμένων? Ρητορική ή ερώτηση μου. Καλή σας συνεχεια

      Διαγραφή
    3. Πάτε καλά; το αντίθετο λέω. Οτι ενας από τους στόχους είναι να αποτραπεί η εφαρμογή του ΚΠολΔ που ειδικά στην τακτική διαδικασία ανεβάζει το κόστος για τον πολίτη με διεξαγωγές, ένορκες κτλ

      Διαγραφή
  3. Η αποχη πρεπει να συνεχιστει. Ολα για ολα. Και βλεπουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλεος όχι άλλο κάρβουνο. Τόση μηχανορραφία, ούτε στα σοβιέτ. Έχετε εγκαταλείψει πλήρως τη λογική και την νομική επιστήμη. Δηλαδή για να καταλάβω μία επιχείρηση, όταν τις επιβάλλουν αυξημένο ΦΠΑ, φόρους κλπ κλείνει το εργοστάσιο για να πείσει την κυβέρνηση να αλλάξει τη νομοθεσία ή προσαρμόζεται αναγκαστικά στις συνθήκες και προχωράει. Μιας και έχετε εταιρείες πελάτες, τι σας λένε; οτι κλείνουν το μαγαζί σε ένδειξη διαμαρτυρίας;Μην απαντήσει κανείς αφελής ότι τελικά θα κλείσει το εργοστάσιο λόγω των μεγάλων φόρων, γιατί πολύ απλά το κενό θα αναπληρωθεί από την αγορά, όπως ακριβώς θα γίνει και στη δική μας περίπτωση, πριν καν προλάβουν να ισχύσουν τα νέα μέτρα. Αφήστε μας να δουλέψουμε, να φορολογηθούμε σκληρά και να πληρώσουμε τεράστιες εισφορές. Αυτό μας αρέσει, αυτό θέλουμε= Να μας κλείσει ο Κατρούγκαλος όχι οι συνδικαλιστικές ηγεσίες του 18ου αιώνα. Δεν κληρονομήσαμε λεφτά ή πελάτες από τη μαμά συμβολαιογράφο και τον μπαμπά δικηγόρο , δεν έχουμε ενοικιαζόμενα δωμάτια ούτε κάνουμε παρεργω τη δικηγορία. Έχουμε παιδιά, σκυλιά, γατιά, νταντάδες, αγγλικά, γαλλικά, ισπανικά και ότι άλλο επιθυμεί η ψυχή μας. Έπρεπε να ρωτήσουμε τις ηγεσίες μας πριν αναλάβουμε τις σχετικές υποχρεώσεις;;; Και ναι κάνουμε κυρίως τακτικές διαδικασίες γιατί αυτό θέλαμε και μας άρεσε, όπως άλλοι κάνουν πολλά ποινικά. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα και με αυτό; Ψάχνεται διαρκώς με τα ψέμματα να παρατείνετε την αποχή για να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα, μπας και μας δώσει ο Κατρούγκαλος κάτι για να το πλασάρετε ως επιτυχία στα μέλη των ΔΣ. Αλλού αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι υπόλοιποι που δεν θέλουν αποχή που είναι ρε παιδιά; Γιατί δεν εμφανίζονται πουθενά, να κερδίσουν μία γενική συνέλευση, κάτι κάπου δηλαδή;

    Εσύ ρε φίλε που βλέπεις το...ΠΑΜΕ (???) έχεις καμιά σχέση με το χώρο? Αγνοείς ότι σχεδόν όλοι οι πρόεδροι είναι ΝΔ; Ούτε τώρα δηλαδή δεν μπορείς να βγάλεις τις παρωπίδες σου;

    Και εν τέλει η εναλλακτική σου είναι "θα κλείσουμε μόνοι μας δεν θα μας κλείσει ο Κατρούγκαλος";
    Δεν ξέρω παιδιά, δεν με καλύπτει το πλαίσιο της αποχής, αδυνατώ να καταλάβω πώς θα βελτιωθεί η ζωή μου ακόμα και όλ'αυτά που απέμειναν να τα κερδίσουμε, αλλά ειλικρινά την επιλογή της αυτοκτονίας "επειδή το θέλω εγώ" διανθισμένη με ΔΑΠίλες των 80ς περί ελεύθερης επιλογής κλπ., δεν μπορώ να την χωνέψω. Πρέπει δηλαδή να υπάρχει ένα μίνιμουμ κοινής ανάπτυξης επιχειρημάτων, τί να πω.

    Αν και το πιθανότερο μιλάμε χια χαζοτρολλάκηδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αποχή ποιο στόχο είχε;;; Πέτυχε ή απέτυχε;;; Αν απέτυχε γιατί απέτυχε;;; Τι έπρεπε να γίνει και δεν έγινε;;; Γιατί δεν έγινε;; Που στοχεύουμε πλέον;;; Χρειάζεται περαιτέρω αποχή για να πετύχουμε τι;;; Αυτά που δεν πετύχαμε πριν ή για να πετύχουμε κάτι επιπλέον, κάτι νεο;; Οι άλλοι επιστημονικοί φορείς που ήταν, που είναι;;; Οι δικαστικοί επιμελητές γιατί το έληξαν;;; Οι Συμβολαιογράφοι γιατί την έληξαν;; Ένα κι ένα κάνουν δύο. Το minimum κοινής ανάπτυξης επιχειρημάτων προϋποθέτει minimum κοινό τίμημα από την αποχή. Σε έναν αμιγώς ανταγωνιστικό χώρο, όπως ο δικηγορικός, ειλικρινά πιστεύεις ότι όλοι πληρώνουν το ίδιο τίμημα ή αντιστρόφως απολαμβάνουν όλοι τα ίδια ωφέλη;; Από πότε συνέβαινε αυτό και δεν το γνωρίζω; Λοιπόν ας αφήσουμε τις αέναες αναζητήσεις όταν μιλάμε για την καθημερινότητά μας. Η Δαπίλα περί ελεύθερης επιλογής κλπ έχει καταντήσει σαπίλα ετσιθελισμού. Τι είναι η ΓΣ, στίβος μάχης για να κερδίσουν μετάλλια;; Μετά την περήφανη διαπραγμάτευση Βαρουφάκη έχουμε την περήφανη αποχή ΝΔ (κατά τις γραφές σου). Μάλλον τελικά όλοι ίδιοι είναι, οι ίδιες αντιλήψεις και πρακτικές ακολουθούνται, μόνον οι πινακίδες αλλάζουν. 5 μήνες αποχής= Αποτέλεσμα 0 και υπάρχει ακόμα θράσσος να τη συζητάμε.Με συναδελφική εκτίμηση, ο χαζοτρολλάκιας.

      Διαγραφή
  6. Έτσι αντιλαμβάνεται το δίκαιο ο απίθανος κύριος υπουργός και συνάδελφος. Όσοι έκαναν αίτηση υπαγωγής στη χαμηλότερη ασφαλιστική κατηγορία είναι τυχεροί. Οι υπόλοιποι να πάτε να γ.........
    Να τα λέμε έξω από τα δόντια συνάδελφοι.
    Η προθεσμία για την αίτηση υπαγωγής στη χαμηλότερη ασφ. κατηγορία - αν θυμάμαι καλά - έληγε την 31-10-2015. Δηλαδή 2 βδομάδες μετά την κατάργηση της σχετικής διάταξης που έλαβε χώρα την 17-10-2015. Είμαι σίγουρος ότι στο διάστημα αυτό από 17/10 έως 31/10 θα έσπευδαν και άλλοι συνάδελφοι να υποβάλλουν σχετικό αίτημα, τους πρόλαβε όμως η ακύρωση της σχετικής διάταξης. Αυτοί κ. υπουργέ τι είναι???
    ΑΠΟΧΗ μέχρι τέλους. Μέχρι να φύγουν αυτοί οι απίθανοι τυπάκοι που ήθελαν λέει να κυβερνήσουν.
    Όσοι δε από εμάς διαμαρτύρονται τώρα και είναι εναντίον της αποχής, είμαι περίεργος πόσοι από αυτούς είναι εντάξει στις ασφαλιστικές και φορολογικές υποχρεώσεις τους. Διότι το τζάμπα μάγκας είναι εύκολο. Αν δηλ. δεν πληρώνουν τις φορολογικές και ασφαλιστικές τους εισφορές τότε φυσικά δεν έχουν τίποτα να χάσουν. Και φυσικά για να μην παρεξηγηθώ δεν εννοώ σε καμία περίπτωση ότι έχουν και δεν πληρώνουν. Η πλειοψηφία δεν πληρώνει γιατί δεν έχει φυσικά.
    Πριν προτρέξουν κάποιοι και πουν οτιδήποτε περί πολιτικού - κομματικού κηρύγματος, να πω ότι ανήκω στους ηλίθιους που ψήφισαν αυτούς τους απίθανους τύπους.
    ΑΠΟΧΗ μέχρι τέλους.
    Δηλαδή εάν επιστρέψουμε σήμερα στη δουλεία μας (δουλεία όχι δουλειά γιατί ότι παράγουμε θα μας το παίρνει ο Κατρούμπαλος για να σώσει την κομματική του πελατεία που δεν θέλει να θίξει) και καταφέρουμε εν πάσει περιπτώσει να πληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας, είμαστε σίγουροι ότι τα αμέσως επόμενα χρόνια με ακόμα πιο δυσβάσταχτες εισφορές θα τα βγάλουμε πέρα?
    Καλύτερα τώρα παρά αργότερα συνάδελφοι. Τουλάχιστον να πάρει πόδι αυτός ο απίθανος που έχει το θράσος και μας χλευάζει κιόλας....
    Αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τυποι αυτοί φίλε μπορει να φυγουν το 2018 ή και το 2019.εσυ θα μας βαλεις να κανουμε αποχή μεχρι τότε? αν λοιπον αντεχεις να κανεις αποχής προφανως έχεις αποθεματα, μπραβο σου , καλοφαγωτα, πολλοί από εμας δεν έχουμε. κανε μας τη χαρη λοιπόν και καλα ξεκουμπίδια, συνεχισε μονο σου.

      Διαγραφή
  7. Συνάδελφε ειλικρινά έχεις μεγάλο δίκιο σε πολλά.Γιατί σε πρώτη φάση, έστω για τους τύπους, δεν διαγράφει ο ΔΣΑ τον Κατρούγκαλο; Ας μην δώσουμε νομική απάντηση σε αυτό το ερώτημα, όταν η ίδια η αποχή αναδεικνύει σωρεία νομικών ζητημάτων. Έχεις μεγάλο δίκιο και για τους τσάμπα μάγκες, απλά εσωκλείει μεγάλη αντίφαση ο ορισμός που έδωσες. Εγώ νομίζω ότι η τσάμπα μαγκιά πρέπει να κρίνεται στον παρόντα χρόνο της αποχής, και όχι στον μέλλοντα της πληρωμής των εισφορών. Διότι τσάμπα μάγκας είναι κατά βάση αυτός που επιδιώκει ένα αποτέλεσμα με τις πλάτες των άλλων και χωρίς δυσανάλογο κόστος για τον ίδιο κατά τη διάρκεια της αποχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα ήθελες να συνεχίσω μόνος μου αγαπητέ συνάδελφε - φίλε...
    Δυστυχώς για σένα η συντριπτική πλειοψηφία δε σκέφτεται όπως εσύ και προφανώς η αποχή θα συνεχιστεί με απόφαση των συναδέλφων και όχι δική μου φυσικά. Τα ξεκουμπίδια στα επιστρέφω. Μόνος μάλλον εσύ θα μείνεις. Αποθέματα ψάξε να βρεις αλλού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρα έχεις αποθεματα..συνεχισε μονος σου και θα δειτε οτι ο συλλογος συντομα θα διασπαστει,αυτη δε η αποχή θα ειναι η τελευταια που θα γινει με το ζόρι

      Διαγραφή
    2. σιγα το μυαλο που έχει η πλειοψηφια των δικηγόρων..ορισμενοι έχουν αυταπάτες και άλλοι μπορεί να έχουν και μια μικρη κακοβουλία-απελπισια γι'αυτούς που εξακολουθουν να δουλευουν.. αν το πάμε με το επιχειρημα της πλειοψηφίας (περαν του ότι έχει νομολογηθεί οτι δεν υπάρχει εξαναγκασμος σε αποχή δικηγόρων), δες την νοημοσυνη του λαου μας , τι ψηφισε τα τελευταια 40 χρονια και που καταντησε και πιο προσφατα δες την περηφανη πλειοψηφία που ψηφισε 3 φορες τον Τσίπρα..

      Διαγραφή
  9. Ανωνυμε των 5.32 μμ μας λες ότι ανηκεις στους ηλιθιους που ψηφισαν αυτούς τους τυπους και τωρα μετανιωνεις, και αφου μας πείθεις για την ευθυκρισια σου, επιμένεις να συνεχισουμε μια αποχή μεχρι ΤΕΛΟΥΣ( του δικου μας προφανως τέλους) χωρίς να απαντας τι θα πετυχουμε εστω και πιθανολογικα.δεν μου κανει λοιπον καμία εντύπωση γιατι ο κλάδος μας παει κατα διαόλου αφου πολλοί σκεφτονται σαν και σενα- χωρις λογική, τυφλά και ονειροπαρμενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με το νεο πλαισιο ξερετε οτι δεν κατατιθενται παρα ελαχιστα δικογραφα; τι μπορει να σημαινει αυτο; μα φυσικα οτι δεν υπαρχει φραγκο στον κοσμο. Δεν φταιει η αποχη για τα προβληματα μας. Παρτε το χαμπαρι. Αν σε βιαζουν δεν θα φωναξεις; εκτος αν σου αρεσει! Επομενως δεν υπαρχει αλλη λυση παρα αποχη και με σφικτο πλαισιο. Ολα για ολα τωρα. Αν σταματησουμε αλιμονο μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσωπικα κατεθεσα ουκ ολιγα δικογραφα..αλλα τι σημαινει αυτό, επειδή δεν υπάρχει και τοση δουλεια, να αυτοχειριαστουμε μια ωρα αργοτερα ή επιβεβαιωνει ότι πολλοί που ψηφιζουν υπερ της αποχής δεν έχουν δουλεια, οποτε δεν τους κανει και διαφορα..επισης παρτε το επιτελους χαμπαρι όλος ο κοσμος δεν περιστρεφεται γυρω από τους δικηγόρους, οι συμβολαιογραφοι σταματησαν, οι επιμελητες το ιδιο, εμείς συνεχιζουμε λόγω κεκτημενης βλακειας-ταχυτητας

      Διαγραφή
    2. Τοτε θα πρεπει να μας πεις αν σε βολευει το 30 η 40% που θα σου μεινει απο τα ουκ ολιγα δικογραφα που κατεθεσες. Θα το δεις αυτο σε λιγο διαστημα.

      Διαγραφή
    3. Μια χαρα δικογραφα ειχα να καταθεσω. Κι αν δεν ειχαμε την αποχη που εχει παγωσει την αγορα, θα ειχα και περισσοτερα, τοσα οσα μου φτανουν για τα κυβικα μου. Τωρα αναφορικα με το 30% και 40% που λες, μηπως να κανουμε καμια αποχη να 3πλασιαστουν (αφου δεν καταργουνται πληρως) οι νομιμες αμοιβες και να δημιουργηθει και η κουλτουρα στον κοσμο οτι οι ερωτησεις πληρωνονται;;; Λεω εγω τωρα... Θα τα βρει ο κοσμος να πληρωσει,μην ανησυχειτε, κι οπου υπαρχει προβλημα υπαρχει και η νομικη αρωγη, υπαρχει και η διαμεσολαβηση, υπαρχει και η δικαστικη μεσολαβηση, υπαρχει και η αντιληπτικη ικανοτητα μας να διακρινουμε την αναγκη απο την εκμεταλευση της πτωσης των τιμων που προκαλουμε οι ιδιοι. Αλλα οχι εκει να μην χωρισουν οι αλλοι με συναινετικο, αλλα να μοιραστουν τον πονο τους με το δικαστη, τους δικηγορους, το ακροατηριο κλπ. Αλλα ξεχασα αυτα ειναι βαρια νομικα για τις συνδικαλιστικες ηγεσιες μας. Αποχη!!!!

      Διαγραφή
    4. Με βολευει μια χαρα και κυριως θα αποφασισω εγω για το γραφειο μου..αυτη η δικτατορια που υφισταμεθα να αποφασίζει άλλος για εμενα, δεν την γουσταρω..οπως και δεν χρωσταω τιποτα στο Σύλλογο που τοσα χρονια όχι μονο τιποτα δεν μου εχει προσφερει αλλα΄με ταλαιπωρει με τις αποτυχημενες αποχές του..με ευχαριστηση αν επιτρεποταν , θα ξεγραφομουνα να εισαι βεβαιος όπως και πολλοί άλλοι

      Διαγραφή
  11. Οσοι ειστε κατα της συνεχισης, εκτος απο την ειρωνια κ κατι νομολογιες κ ιστοριες, θα προτεινετε κατι? Οεο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όσοι ειστε υπερ της συνεχισης εκτός από τσιτατα αγωνας-τιμη μας λέτε που οδηγεί αυτό? απάντηση : προσφυγη στη δικαιοσυνη, φοροδιαφυγη όσο μπορούμε(αφου μας παίζουν βρωμικα και παραλογα) και ανατροπή του πλαισίου με άλλες ενέργειες μέχρις ότου επανέλθει κάποιο λογικο πλαίσιο..να μεινω να σφαγω με δόξα και τιμη με μια αδιεξοδη αποχή με δοξα και τιμή,ευχαριστώ δεν θα πάρω. πολύ game of thrones βλεπετε αρκετοι από εσάς και την έχετε δει ήρωες..

      Διαγραφή
    2. Ενταξει. Εσυ δουλευε στα κολχοζια του ελλαδισταν. Με δοξα και τιμη.

      Διαγραφή
    3. Αν δεν σου κανουν οι νομολογιες, να σου φερω κατι συνταγες του Παρλιαρου;

      Διαγραφή
    4. ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ! ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ! ΤΡΩΜΕ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΜΑΣ! ΤΙ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Θεωρείτε σκόπιμο να πετάξουμε πέντε μήνες αγώνα, την πιο κρίσιμη στιγμή;; Δηλ. την στιγμή που οι συνέπειες της κινητοποίησης φαίνονται για τα καλά στην κοινωνία και η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ξεκίνησε τις υποχωρήσεις;; (λ.χ. απόσυρση τροπολογία για off shore). Θεωρώ αναγκαία την συνέχιση, δεχόμαστε την σκληρότερη επίθεση ως κλάδος τα τελευταία τριάντα χρόνια, πρέπει να μην εγκαταλείψουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνονται στην Κοινωνία; Η συγκυβέρνηση ξεκίνησε τις υποχωρήσεις; Εδώ υπάρχει πλέον χάσμα βαθύ στη δομική προσέγγιση της πραγματικότητας και με αυτά τα επιχειρήματα μας λες να σε ακολουθήσουμε στην άβυσο της δικής σου παντελώς αβάσιμης αντίληψης για την πραγματικότητα. Όχι ρε φίλε, πάνε μοναχός σου και μην μας παίρνεις στο λαιμό σου (κανει και ρήμα)! Βοήθεια.

      Διαγραφή
  13. Καταστροφικη η υπαναχωρηση. Δεον να συνεχισουμε και μαλιστα χωρις περιστροφες. Επιδιωξη 4 εφικτων στοχων. ΚΠολΔ , περιοδο ουσιαστικης χαριτος στην εφαρμογη του νεου ασφαλιστικου για ολους(οχι μονο για τους νεους), φορολογικοι συντελεστες-προκαταβολη φορου, αυξηση του οριου απαλλαγης ΦΠΑ στα 25000 ευρω. Ειναι αναγκαιο να επιτευχθουν ολα. Συνεχιζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι άλλο θα ήθελες? Τώρα που γυρνάει .
      Πάνε ψαξου και συ και όσοι είστε υπέρ της αποχής το τι γίνεται σε άλλους κλάδους εδώ και χρόνια και έλα να μου πεις αν είστε χειρότερα από αυτούς η όχι.
      Ναι αντίδραση. Μαζί σου και γω και όλη η κοινωνία. Αλλά με αποχη? Η επιστήμη τάχα μου της λογικής και των επιχειρημάτων κατέληξε σε μοναδικό της όπλο την αποχή? Η οποία μάλιστα πλήττει τους ίδιους τους δικηγόρους? Στα υπόλοιπα επαγγέλματα όσοι δεν μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν έκαναν διαγραφές έφυγαν εξωτερικό ασχολήθηκαν με κάτι Αλλο. Η Μην μου πεις ότι δεν εκλειναν μαγαζιά επιχειρήσεις τόσα χρόνια. Εσείς απλά βρήκατε την αποχή για να κάνετε την δική σας εσωτερική εκκαθάριση ώστε να φύγουν οι μικροί από την Μέση και πετάτε το μπαλάκι στο ασφαλιστικό. Και όλο αυτό το ε πικροτεις? Το ότι οι μικροί με την αποχη δεν θα επιβιώσουν είναι βέβαιο γεγονός. Το ότι οι μικροί χωρίς την αποχή με το ασφαλιστικό όπως έχει δεν θα επιβιώσουν είναι ένα ενδεχόμενο. Οι άξιοι η οι τυχεροι αν θελεις θα αντέξουν. Όπως έγινε σε όλα τα επαγγέλματα. Τέρμα η καραμέλα. Εσύ επιλέγεις να πας στα σίγουρα και να διαλύσεις τους μικρούς. Θα έχεις τους λόγους σου φαίνεται. Οτιδήποτε άλλο περί ηθικής περί αντίδρασης και τα σχετικά είναι ιστορίες για το Χόλιγουντ. Στην Ελλάδα ζούμε που έχει κρίση 6 χρόνια, που κάποτε εσφαλμένα πιστεύαμε ότι είναι Μονακό. Κάνε την αυτοκριτική σου επιτέλους δες τα λάθη που έκανες ως σύλλογος διαχρονικά συνέχισε αν θελες τον αγώνα σου αλλά σταματά να ταλαιπωρίες συναδέλφους σου και πολίτες. Αυτό το δικαιωμΑ δεν το έχεις.

      Διαγραφή
  14. Δεν θα μας αλλάζετε τους λόγους της αποχής κάθε τρεις και λίγο. Ξεκινήσαμε για συγκεκριμένους λόγους και για τους ίδιους θα συνεχίσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπέρα στους συναδέλφους. Μόλις πριν λίγο η γενική συνέλευση του συλλόγου του Πειραιά, αποφάσισε την συνέχιση μέχρι και την 15/06 με το υπάρχον πλαίσιο, ανατρέποντας την απόφαση του ΔΣ που έστω και οριακά είχε αποφασίσει την λήξη στις 9 του μήνα. Για άλλη μια φορά θλιβερή η προσέλευση, αφού μετά βίας, επετεύχθη η απαρτία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είδες για να χουμε νταλαβέρια με εφοπλιστές στον πειραιά;; το χρήμα ρέει...δεν έχουμε ανάγκη τα παλιοακροατήριά σας....

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  16. Γνωρίζει κανείς τι αποφάσισε το ΔΣ του ΔΣΑ που συνεδρίαζε σήμερα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 15-8 υπερ συνεχισης αποχης το ΔΣ του ΔΣΑ μεχρι 15-6-2016. Μετα ξεκινανε τα θερινα campus.

      Διαγραφή
    2. δηλαδή, εσύ πιστεύεις ότι θα σταματήσει εκεί η αποχή;;; τι στοίχημα πας ότι θα τραβήξει και μέσα στο καλοκαίρι;;;

      Διαγραφή
    3. Κι εγω νομιζω οτι θα παει κι αλλο. Διαφωνω μεν, με εχουν γραμμενο στα £€¥₩%÷×+ τους δε. Για αυτο και τους ετοιμαζω χουνερι που θα το φυσουν και δεν θα κρυωνει με τιποτα.

      Διαγραφή
  17. Σε όποιους Συλλόγους έχουν συγκληθεί Γενικές συνελεύσεις, η συνέχιση της κινητοποίησης πλειοψηφεί, πράγμα που δείχνει ότι το δικηγορικό σώμα εξακολουθεί να πιστεύει και στο δίκαιά του αγώνα, αλλά και στην επιτυχία του. Για να δώσει καρπούς ο αγώνας μας, χρειάζεται χρόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμφισβήτησε κανείς το δίκαιο του αγώνα? Την επιτυχία πως την διακρίνεις Εσύ? Δεν ασχολείται κανείς . Αν Εσύ χρωστάς 1000.000 ευρώ το.να μην σου δώσω εγώ 0,5 ευρώ θα σε πονέσει πολύ? Αυτό κάνει μόνο η αποχή. Θέλεις δεν θέλεις να το καταλάβεις μόνο αυτό.καταφέρνει. και μην ξεχνάς ποιον έχεις απέναντι
      Τον κατρουγκαλο που σε ξέρει απέξω και ανακατωτά. Ξέρει όλες τις παθογένειες σου και που πονάς. Και κάτι που θα δώσει τροφή για σκέψη και προορίζεται μόνο για ψαγμένους. είστε όλοι σίγουροι ότι με την αποχή δεν επιτυγχάνεται ακριβώς το.θέλημα της τρόικας? Με την συνεχόμενη αποχη εξαθλιωνει τους αδύνατους από σας και δεύτερον σας βάζει απέναντι στους κατά τόπους δικηγορικος συλλόγους σας. Έτσι όταν θα έρθει η ώρα όπως στην Γαλλία να πει τέρμα ο συνδικαλισμός (αρα και ο ΔΣ)που θα το πει τώρα στην αξιολόγηση για τα εργατικά ζητήματα, θα είναι το έδαφος προετοιμασμένο. Παιχνίδια παίζονται στην πλάτη σας και συ ονειρεύεσαι 300 ,γαλλική επανάσταση και πειρατές της Καραϊβικής. Όσο συνεχίζεις και διασπάται το σώμα σας και σιγά σιγά φέρνεις την κοινωνία απέναντι σου τόσο θα χάνεις μακροπρόθεσμα.

      Διαγραφή
  18. Συναδελφε σε προσκυνω, απλως και τα γεμιστα για να πετυχουν χρειαζονται το χρονο τους, και υπαρχει και κινδυνος να σου αρπαξουν και να μην τρωγονται. Παντου γινονται ΓΣ, στην Αθηνα οχι. Το καταλαβαν τα παιδια που πηγαινε το εργο οταν την συγκαλεσαν. Ολως τυχαιως βεβαια υπαρχουν και τα δημοψηφισματα, αλλα δεν τα βρισκουμε σκοπιμα, οταν θελουμε να ποδηγετησουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πρεπει αμεσα να κινητοποιηθουμε οι μαχομενοι και να παρουμε την κατασταση στα χερια μας..δεν θα μας αποτελειώσουν οι υπόλοιποι για τις σκοπιμοτητες ή και τις εμμονές τους.. αρκετα πια ο Συλλογος δε με στηριξε ποτε στα έξοδα μου, δεν του χρωσταω απολύτως τίποτα εκτός από πριττή απωλεια εισοδημάτων, όπως και με τον ΚΠολΔ.. διοργανωνεται πρωτοβουλία για να λήξει η αποχή..οσοι θελουν ας συνεχισουν μονοι τους..εμενα δε θα μου λείψουν ούτε εγω σε αυτούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραιοι παρτακιδες. Μπραβο ρε μαγκες. Δικαστε μονοι σας. Εχω και εγω δικαιωμα να απεχω. Κανεις δεν μπορει να μου το στερησει. Καντε οτι θελει ο καθενας σας. Να δουμε ποιος θα σας πληρωσει; και ενω μεχρι σημερα δεν γινονταν προσπαθειες εκκαθαρισης του επαγγελματος και γινεται τωρα με την αποχη! Τα δεινα μας αρχισαν απο την αποχη! Αστεια πραγματα. Οσοι νομιζετε οτι θα δουλεψετε αυτονομα γιατι ειστε και αξιοι εκτος των αλλων και θα τα καταφερετε, και η αποχη σας εμποδιζει, τοτε πραγματι εχετε δικαιωμα να κανετε οτι θελετε. Βεβαιως το ιδιο δικαιωμα εχω και εγω να αγωνιζομαι και να ελπιζω απλως σε κατι καλυτερο για το επαγγελμα μου και να μην με κανουν επαιτη δικηγορο.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολυ ωραια..αυτο θελουμε και εμεις, συνεχισε εσυ με την αποχή και μακαρι να βγαλεις κάτι με την αποχή(ουτε 1 στο εκατομμυριο)και ασε εμας να δουλεψουμε.απο μακρια και αγαπημενοι..

      Διαγραφή
    2. Πραγματικά θες να Αγιασεις και δε μπορείς εδώ μέσα από τα σχόλια ορισμένων.
      Δίκαια η διαμαρτυρία λάθος η αποχή. Τι δεν καταλαβαίνετε μερικοί που θα πείτε τον άλλο παρτακια επειδή θέλει να προσπαθήσει να παλέψει να τα βγάλει πέρα.
      Δεν μου λέτε, μαζί τα κάνατε τα παιδιά σας? Μαζί πληρωνετε τα ενοίκια για τα σπίτια σας? Μαζί πληρώνετεε όλες τις υποχρεώσεις σας? ο παρτακιας εχει ανάγκη να δουλεψει. Κουμάντο στην δική του τσέπη θα κάνεις Εσύ που θέλεις αποχη?
      Ζητάς αίτηση για εκδίκαση και σου λέει θα είσαι υπεύθυνος για τις συνέπειες.και μου μιλάς για δικαιώματα και ελευθεριες?
      Ο παρτακιας μετα απο 5 μήνες έχει ανάγκη να δουλέψει. Εσύ που θέλεις συνέχιση τόση καλή μπάζα έκανες όλα αυτά τα χρόνια και αντέχεις? Μπράβο σου αν έκανες. Αλλά αν αυτός είναι παρτακιας Εσύ που κατατασσεσαι? Στους βολεμένους?
      Και τι σε εμποδίζει να αποσυρεις την αποχή και να συνεχίσεις να κάνεις την αποχή σου ατομικά?
      Χωρίς την καθολική αποχη το αίτημα σου παύει να είναι δίκαιο? Μήπως τότε να το επανεξετάσεις?
      Έλεος πια με τις φασιζουσες νοοτροπίες. Κανένα αντεπιχείρημα που οδηγείς συναδέλφους σου σε εξαθλίωση έχεις η όχι? Η μήπως το να τους οδηγήσεις Εσύ ετσιθελικά και όχι το.ασφαλιστικο σου δίνει κάποιο ηθικό πλεονέκτημα?
      Άκου εκεί παρτακηδες. Ελεος

      Διαγραφή
    3. Φαντάζεσαι λοιπόν αύριο πως θα ήταν αν έβγαινε ο ΔΣ και σου έλεγε ότι Ναι μεν έχεις δικαίωμα να απέχεις αλλά θα υποστείς κυρώσεις γιατί εμείς λέμε όχι στην αποχη.
      Ωραία Ε?
      Την Καλημέρα μου

      Διαγραφή
    4. 10:36
      1) Εσύ έχεις δικαίωμα να απέχεις και το δικαιωμα σου αυτό το επιβάλλεις εμμέσως πλην σαφώς σε άλλους? Κιμ γίνω ουν θυμίζει αυτό.
      2) αυτούς που δεν θέλουν αποχη σήμερα τους πληρώνεις Εσύ η μήπως τους πλήρωνες τόσα χρόνια? Πάει κι αυτό.
      3)οι παθογένειες κ τα δεινά έχουν χρόνια τώρα. Αποφάσισες λοιπόν να τις αποτελειώσεις οριστικά Εσύ?
      4)το να έχει όνειρα κάποιος και να θέλει να θεωρείται άξιος και να πιστεύει στον εαυτό του χρήζει θεωρείς χλευασμού?
      5)δεν θέλεις να γίνεις επαίτης δικηγορος και το σεβοΜάι. Πάνω Από το επάγγελμα πολλών όμως είναι η σύζυγος τα παιδιά οι γονείς? Αυτοί πειράζει που δεν θέλουν.πρωτίστως να.γίνουν επαίτες γονείς?
      Άρα λήξη αποχης και όποιος θέλει την συνεχίζει μόνος του.
      χωρις πειθαρχικες κυρωσεις και αστειοτητες.
      Τι περισσότερο δημοκρατικό και ηθικό έχεις εσυ να προτείνεις? Εκτός και αν πάψαμε να πιστεύουμε στην δημοκρατια

      Διαγραφή
    5. τελικά όσο φάσιστικό κι αν ακούγεται, η πολλή δημοκτατια βλάπτει...

      Διαγραφή
    6. 2.07 γιατι ληξη της αποχης; σωστη η προσεγγιση για αποφυγη πειθαρχικων. Οποιος νομιζει και κρινει μπορει να εργαζεται. Την δημοκρατια την θυμομαστε οποτε θελουμε;! Ειναι φασισμος η πειθαρχια στις αποφασεις των εκλεγμενων οργανων; και παρα περα στις αποφασεις της πλειονοτητας των δικηγορων;! Επομενως ας κανει ο καθενας οτι θελει και οπου βγει λοιπον. Και βεβαιως τα παιδια δεν τα καναμε μαζι. Νομιζετε καποιοι πως με την υφισταμενη κατασταση θα καταφερετε να τους δωσετε οτι τελος παντων ειναι απαραιτητο για το παρον και το μελλον τους; πολυ φοβαμαι πως γρηγορα θα διαψευστειτε. Μακαρι να κανω λαθος. Δεν φταιει η αποχη για αυτα που τραβαμε. Το αντιθετο. Το πιο επωδυνο αλλα και το πιο δυνατο οπλο για διεκδικηση. Αλλως βαζουμε την ουρα στα σκελια και προχωρουμε και οποιος αντεξει. Ομως μονο ενωμενοι μπορουμε να πετυχουμε και μαλιστα πολλα.

      Διαγραφή
    7. 12:03
      Δυστυχώς αυτοαναιρείται η σκέψη σου. Οδηγείται σε σχήμα οξύμωρο.
      Φασισμός δεν είναι η πειθαρχία σε εκλεγμένα όργανα μόνο όταν οι αποφάσεις αυτών δε πλήττουν τον βιοπορισμό ενός ατόμου.
      Όταν αυτές σε οδηγούν σε εξαθλίωση εινα κα παραείναι.
      Αλλά ας δεχτώ ότι μιας και είναι εκλεγμένα όργανα πρέπει κανείς να πειθαρχήσει.
      Τότε όμως (και εδώ έρχεται το οξυμωρο) Γιατί Εσύ δεν πειθαρχεις σε απόφαση από το ελληνικό Κοινοβούλιο? Μήπως δεν είναι εκλεγμένοι οι βουλευτές η μήπως οι ΔΣ είναι ανεξάρτητα και αυτόνομα κρατίδια εντός της ελληνικής Περιφέρειας?
      Όχι δυο μέτρα και δυο σταθμά.
      Φασισμός αυτός του Αλέξη και της παρέας του φασισμός και αυτός των ΔΣ. Απλά εσύ επέλεξες να θεωρήσεις τον δικό σου ως καλό.
      Όπως όμως έχεις και συ το δικαιωμα να απέχεις έτσι θα πρέπει να το.έχει και αυτός που προτιμά να εργασθεί και να προσπαθήσει βρε αδελφέ.
      Γιατί αν εσύ δέχεσαι έναν φασισμό αυτός δέχεται δυο και δεν είναι το ίδιο
      Επιτέλους ας πρυτανεύσει η λογική.
      Πάψε να παίζεις το παιχνίδι κάποιων.

      Διαγραφή
  21. Βρε συναδελφε, ασ τους. Στον κοσμο τους να αναμενουν ετοιματζιδικες ρεσετες αποτελεσματικοτητας.χωρις, βεβαια,να εχουν καμια αντιπροταση..ξεχασα..προταθηκε κ η φοροδιαφυγη παραραπανω. Ενα προφιτερολ παρακαλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ενω η δικη σου συνταγη αυτοκτονιας με την αποχή ειναι καλυτερη..σε λίγο θα δρέψεις και εσσυ τα αποτελέσματα της 6ης κατά τη σειρά ααποτυχημενης αποχής και μας τηνπροτάσεις ως λύση, ότι δηλαδη επειδή αυτοκτονουμε θα συγκινηθεί ο Κατρουγκαλος συνεπως ο Συλλογος δεν μπορει να εξυπηρετησει αντιτιθεμενα συμφεροντα..πείτε μου αν κάποιος στο Δ.Σ. του ΔΣΑ που το παίζουν αγωνιστες έχει προβλημα επιβιωσης και μετα να δεχτω την αποχή.

      Διαγραφή
  22. ανώνυμe των 7.09 μμ και λοιποι που είστε κατά της αποχής, δεκάδες συναδελφοι θα καταθεσουν αιτησεις ακυρωσης στο ΣτΕ κατά της αποχής τις επόμενες ημερες.μη μενετε στα λογια και ελάτε να τους στηρίξετε, είναι μια ευκαιρια να αλλάξουμε το αυταρχικό σύστημα που επικρατεί. προσεχώς θα ανακοινωθούν λεπτομέρειες. έχουμε δικαίωμα να περισώσουμε τα γραφεία μας ,τρομάρα μας είμαστε και δικηγόροι και φοβομαστε μη μας κάνει ντα το Πειθαρχικό των αποτυχημένων εδώ και χρόνια ηγεσιών.Αλλιώς θα είμαστε και εμείς αξιοι της μοίρας μας,Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα, προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!
    Για μη γινουμε λοιπον φιγούρες ττου Βαρναλη όσοι εκτος από καταρτιση έχουμε και προσωπικότητα, φτιαχνουμε μονοι μας την επαγγελματική μας ελυθερία και δεν χρειαζόμαστε την άδεια κανενός..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εισαι ανοητος ή παριστανεις τον ανοητο; εμεις που ειμαστε κατα της αποχης νομιζεις οτι ειμαστε υπερ του ασφαλιστικου;; τι σχεση εχει βρε ανοητε η αποχη και η περι αυτης συζητηση με την προσφυγη στο ΣτΕ;; τι ακριβως εγραψες το εχεις αντιληφθει ;;; Ανοητε, ε ανοητε

      Διαγραφή
  23. Προς "δημοκράτες" συναδέλφους στρεφόμενων κατά του "αυταρχικού" συστήματος "επιβολής" της αποχής : Τι ζητείται .. είναι απόφαση της Πλειοψηφίας όπως ακριβώς ήταν και συνεχίζει να είναι η απόφαση περί αποχής διαρκείας για τον ΚΠολΔ (ασχέτως αν δεν τηρείται κατά παράβαση της αρχής της πλειοψηφίας και των δημοκρατικών διαδικασιών). Εκτός βέβαια και εάν, με τα νέα ήθη και έθιμα που εισήχθησαν από τους "αγωνιστές με τα μαντήλια", η πλειοψηφία δεν έχει λόγο, και λόγο έχει η ολιγαρχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια πλειοψηφια;; τι λες ρε;;; η πλειοψηφια θα ταισει την οικογενεια μου, αυτην την ταιζε τοσο καιρο;;θες να σου μιλησω εγω για πλειοψηφια;; Ε παρε να εχεις, για να μαθαινεις δυο πραγματα για τη ζωη:
      Το πρωην αφεντικο μου κανει συμβουλευτικη. Στα παπακια του η αποχη, αν και ειναι κατα.
      Ο συνεργατης του παιρνει το αραπικο φυστικακι, που λεει και ενας αλλος, στα παπακια του η αποχη, αν και ειναι κατα.
      Ο αλλος ο κατσιφλωρος με τη μαμα τη συμβολαιογραφο, ειναι υπερ της αποχης, ας ειναι καλα η μαμα.
      Ο αλλος με τα αβερτα ποινικα, εχει δικασει εναν κουβα παραγραφες, χεστηκε για την αποχη.
      Ο αλλος κανει διοικητικα, τον ηπιε.
      Λοιπον ποια πλειοψηφια, τι λες;;;

      Διαγραφή
    2. Παρ το χαμπάρι επιτέλους. Αποχή που οι μεγάλοι με τα ποινικά δικάζουν δεν είναι αποχη.
      Αποχή που οι έμμισθοι δεν θίγονται δεν είναι αποχη.
      Αποχή που οι της συμβουλευτικής δεν θίγονται δεν είναι αποχη.
      Για ποιον γίνεται τελικά η αποχη?
      Δες το ξεκάθαρα. Η αποχή γίνεται για να εκαθαρρισουν οι μαχόμενοι και έτσι δια της μεταβατικής ιδιότητας να αυξηθεί η δικηγορική ύλη για τους εναπομείναντες.
      Εςυ συνέχιζε να παίζεις τον ρόλο σου. Δεν πειράζει.
      Αυτό που πειράζει είναι να βάζεις την λέξη επιβολή σε εισαγωγικά όταν γνωρίζεις ότι η μη συμμόρφωση επιφέρει πειθαρχικές κυρώσεις.
      Αυτό που πειράζει είναι να ψηφίζουν οι μισοί εγγεγραμμένοι κάθε φορά, από αυτούς να θέλουν αποχη τα 2/3 και συ να μιλάς για πλειοψηφία.
      Όχι αγαπητέ δώσε το δικαιωμα στον καθένα να αυτοδιαχειριστει την επαγγελματική του δραστηριότητα και τα λέμε για το πόσοι θα απέχουν. Θέτεις σε αργιΑ συναδέλφους σου και μου μιλάς για δημοκρατικές διαδικασίες και ειρωνευεσαι ?
      Λίγο λογική δε βλάπτει.
      Δίκαια τα αιτήματα, λάθος τρόπος αποχη.
      Θέλεις ένα πιο ισχυρό μέτρο? Αποφασίστε όλοι μαζί ομαδικές διαγραφές από το επάγγελμα. Να μην μείνε ούτε ένας. Όχι οι μεγάλοι να δικάζουν και οι υπόλοιποι να θυσιάζονται για.Τον αγώνα όλων. Έτσι ούτε εισφορές θα παίρνει το κράτος ούτε θα υπαρχει καν δικηγορος. Αλλά αυτό θέλει έντερα. Που να χάσουν οι μεγάλοι την βολή τους. Άσε τους μικρούς να φάνε παντεσπάνι. Είσαι ωραίος.

      Διαγραφή
  24. Ψωμί, Παιδεία, Αριστερή Αληταρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νομίζω ότι ο Κατρούγκαλος κ ο Αλέξης πέτυχαν το στόχο τους. Κατάφεραμε μετά από καιρό να διασπαστούμε και νΑ στρεφόμαστε ο ένας εναντίον του άλλου αντί να στραφούμε εκεί που πρέπει. Αν και ήμουν υπέρ της σκληρής αποχής μέχρις εσχάτων αμφιβάλλω πλέον τι είναι το πιο σωστό. Σέβομαι και τιμώ τον πόνο και τον κόπο κάθε συναδέλφου που γι' αυτόν πλέον είναι θέμα επιβίωσης.
    Ωστόσο για να λέμε την αλήθεια αυτοί που δεν θίγονται από το ασφαλιστικό είναι όσοι έχουν εξαιρετικά χαμηλά εισοδήματα. Δηλαδή αυτοί που δηλώνουν κάτω από 10.000 ευρώ. Και ερωτώ πως επιβιώνει ένας μαχόμενος δικηγόρος με 10.000 ευρώ έχοντας ενοίκιο γραφείου και ασφαλ. εισφορές μέχρι σήμερα?? Είναι απορίας αξίο τι σκαρφίζεται και επιβιώνει.
    Από την άλλη αυτοί που διαμαρτύρονται λυσσαλέα κ τάσσονται υπέρ της αποχής είναι όσοι δηλώνουν πάνω από 10.000 ευρώ (π.χ. 15.000 ευρώ). Μη μου πει κανείς ότι αυτοί είναι προνομιούχοι. Μιλάμε πάλι για πολύ χαμηλά εισοδήματα. Αυτή η κατηγορία μαθηματικώς επιβιώνει οριακά.
    Εάν λήξει η αποχή θα λυθεί το θέμα επιβίωσης των περισσοτέρων για φέτος αλλά νομίζω ότι θα το αντιμετωπίσουμε ούτως ή άλλως με αυτά που βιώνουμε στα αμέσως επόμενα χρόνια, μάλλον μήνες. Διερωτώμαι για το ποσοστό των συναδέλφων που με το υπάρχον σύστημα ασφαλιστικών εισφορών δεν εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους προς το Ταμείο Νομικών τα τελευταία χρόνια. Νομίζω ότι ήδη είναι πολύ υψηλό.
    Επιτρέψτε λοιπόν σ' αυτό το σημείο λοιπόν να μην δέχομαι από αυτούς να σταματήσει η αποχή γιατί κατ' όπως φαίνεται δεν τους αφορά το θέμα ασφαλ. εισφορών. Εμένα όμως που μέχρι φέτος με νύχια κ με δόντια εκπλήρωνα κανονικά τις υποχρεώσεις μου με αφορά. Διότι μιλάμε για αθέμιτο ανταγωνισμό σ' αυτή την περίπτωση. Και οι δύο ασκούμε δικηγορία αλλά μόνο ο ένας πληρώνει Ταμείο Νομικών. Και επειδή ο άλλος δεν πληρώνει αυξάνονται και άλλο οι ασφαλιστικές εισφορές αυτού που μπορεί πλέον να πληρώνει κοκ. Εάν αυτός που δεν πληρώνει είναι αυτός που τώρα φωνάζει να σταματήσει η αποχή, επιτρέψτε μου συνάδελφοι να διαφωνήσω κάθετα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν εκτιμώ τον κόπο κ τον πόνο του συναδέλφου αλλά δεν βλέπω να κάνει το ίδιο κ αυτός για μένα..
    Ωστόσο έπεσα και εγώ στην παγίδα που περιέγραψα στην αρχή. Στράφηκα κατά μερίδας συναδέλφων. ΔΥΣΤΥΧΩΣ...γιατί άλλοι είναι οι υπεύθυνοι..
    καλή σας ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δίκιο έχεις ρε συνάδελφε, αλλά αυτός που δεν πληρώνει ασφαλ. εισφορές, δεν του τις χαρίζουν, εξακολουθεί να τις οφειλεί, με ή χωρίς αποχή. Ως εκ τούτου δεν τίθεται θέμα αθέμιτου. Μπορεί να ήθελε να δουλέψει αυτούς τους μήνες για να τις πληρώσει, για να τηρήσει την ρύθμισή του κλπ. Νομίζω ότι το θέτεις σε λάθος βάση και εκκινείς από τη λάθος παραδοχή ότι κάποιος μπορεί, αλλά δεν θέλει. Εξάλλου όλοι γνωρίζουμε ότι στη ζωή μας, στη μεγάλη πλειοψηφία μας, δύο - τρεις μεγάλες δουλειές μπορεί να έρθουν που να μας αλλάξουν status. Κατά τα λοιπά καθημερινός αγώνας για τους περισσότερους, είτε συμφωνούμε είτε όχι με την αποχή.
      Αυτό που πρέπει επιτέλους να καταλήξουμε είναι τι επιδιώκουμε με την αποχή και πώς θα την καταστήσουμε αποτελεσματική. Αυτό το οποίο εγώ βλέπω είναι ότι οι ΔΣ έχουν επενδύσει όλο το ποντάρισμά τους στο ζήτημα της χρονικής διάρκειας της αποχής και μόνον σε αυτή. Σε τίποτα άλλο απολύτως. Αυτό όμως ακριβώς είναι που βλάπτει τους περισσότερους εξ ημών, ή και όλους αν θέλεις. Το ζήτημα δεν ήταν η διάρκεια, αλλά τα χαρακτηριστικά της αποχής, η έντασή της και εκεί ακριβώς όλοι οι ΔΣ, Ολομέλεια κλπ πήραν βαθμό κάτω του μετρίου. Δεν θέλησαν να συγκρουστούν πραγματικά, ασκώντας πραγματική πίεση εκεί που πραγματικά θα πόναγε η κυβέρνηση και η κοινωνία.
      Που ήταν οι δικηγόροι των τραπεζών, των ΟΤΑ, των μεγάλων δικηγορικών εταιρειών με τους καλούς πελάτες που θα έβλεπαν τις εντολές - εργασίες τους να μην εκτελούνται λόγω της αποχής και θα μπορούσαν να πιέσουν καταστάσεις προκειμένου να ακουστούν τα δίκαια αιτήματά μας;; Πουθενά απολύτως. Τι έκαναν οι ΔΣ για αυτό;; Τίποτα απολύτως.
      Αυτό ακριβώς συνιστά ζήτημα δυσμενούς μεταχείρισης μεταξύ μαχόμενων και εμμίσθων (με τους οποίους φυσικά δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε, εξάλλου όλοι έμμισθοι θα γίνουμε). Αυτό ακριβώς εκκολάπτει ζητήματα αθέμιτου ανταγωνισμού.
      Ίσως στην επαρχία να μην γίνεται κατανοητό, να μην μπορεί να είναι βίωμα αυτό που λέω, αλλά τελικά οι ΔΣ αποδεικνύονται βασίλειο της υποκρισίας, τσάμπα μαγκιάς, πολιτικού - κομματικού - συνδικαλιστικού κουτσαβακισμού. Είναι μάγκες εκεί που τους παίρνει και κάθονται σούζα αλλού. Εν αγνοία τους είναι σάρκα από τη σάρκα της συγκυβέρνησης. Καλη μέρα σε όλους μας και καλή τύχη σε έκαστο εξ ημών.

      Διαγραφή
    2. Προς θεού συνάδελφε σε καμία περίπτωση δεν ηθελα να εννοήσω ότι αυτοί που οφείλουν το κάνουν με πρόθεση και ότι ενώ διαθέτουν την οικονομική δυνατότητα δεν πληρώνουν τις ειφορές τους.

      Διαγραφή
  26. η αιτηση ακυρωσης στο ΣτΕ κατα της αποχής είναι πλεον δυστυχως η μονη λύση αφου οι Συλλογοι εξακολουθουν την α;ποχή χωρίς λογική..ας βγαλουν μια ανακοίνωση ότι συμμετεχει όποιος θέλει και όποιος δεν θελει μπορεί να σταματησει χωρίς κυρώσεις και πρακτικές δυσκολίες και θα δεις ποσοι θα συνεχιζαν. τωρα πέστε μου εσείς αν είναι εύκολο , κάποιος που θελει να σταματησει την αποχή, να παει να κόψει γραμματιο , να δικάσει,κλπ. συνεπώς ο χαζός που με χλευασε πιο πριν τι σχεση έχει η αιτηση ακυρωσης με το ασφαλιστικό , τόσα ξέρει τόσα λέει.
    Και φυσικά πετυχαν το σκοπό τους ο Τσίπρας και ο Κατρουγκαλος και μας διέσπασαν, αλλά γι'αυτό ευθυνονται κυρίως οι Συλλογοι που εφαρμοσαν μια αποχή με ανισους όρους όπως ευστοχα ειπε συναδελφος προηγουμενως(οι εμμισθοι και οι δικηγοροι των μεγαλων εταιριων εργαζονταν κανονικα).
    Αν λοιπόν κάποιοι θελετε απλως να παραπονιεστε ότι η αποχή πλεον σας εξοντωνει-δεν σημαινει οτι συμφωνω με το εκτρωμα Κατρουγκαλο, η αποχη όμως ειναι πλεον αυτοκτονικό μέσο-,αλλά περιμένετε από τους Συλλόγους να κανουν ότι γουσταρουν αυτοί , καθηστε δικαιωμα σας.Θεωρω όμως δικαίωμα μου πλεον να μη διοικουμαι σα στρατιωτακι και να εκτελώ διαταγές που οδηγούν αποδεδειγμενα στο κλεισιμο του γραφειου μου μια ωρα αρχιτερα και έχω δικαιωμα να το παλεψω.συνεπώς τιμή και καμαρι μου αν μάχομαι αυτό τον αδιεξοδο και κα;τστροφικό τρόπο συνδικαλισμού(ειδαμε τις επιτυχίες των συνδικαλιστων σε όλους τους κλάδους διαχρονικά..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προς τους διαφωνούντες με την αποχή: εγώ να συμφωνήσω με τον συλλογισμό σας ότι η αποχή είναι μέσο "αυτοκαταστροφικό". Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι την σταματάμε. Ωραία. Και μετά; Τι κάνουμε; Συμμορφωνόμεθα προς "τας υποδείξεις" Κατρούγκαλου;; Καταβάλουμε το 70-80% του εισοδήματος σε φόρους και εισφορές (δηλ. φόρους);; Εάν ναι, εσείς που διαμαρτύρεσθε και επικαλείσθες τις υπαρκτές (και σεβαστές) ανάγκες των οικογενιών σας, πως θα τις ζήσετε;; Με τα ψίχουλα που θα απομένουν; Μήπως να ζητήσουμε και συγνώμη από τον Κατρούγκαλο για την όποια αναστάτωση;; Λοιπόν, η κινητοποίηση είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Λυπάμαι για όποιους δεν το αντιλαμβάνονται, επικαλούμενοι τα (υπαρκτά) προβλήματα που ΟΛΟΙ ΜΑΣ (όχι μόνο οι διαφωνούντες) αντιμετωπίζουμε από την αποχή, η οποία, εν όψει ότι δεν είναι τρακτερ να κλείνει δρόμους, παράγει αποτελέσματα μεσοπρόθεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως παρηγαγε και η αποχη για τον ΚΠολΔ? τα μονα αποτελεσματα που παραγει μεσοπροθεσμα τα νιωθουμε εμεις και οχι οι κυβερνωντες. Είναι φανερη πλεον η ελλειψη επαφής με την πραγματικότητα πολλών συναδελφων, συνεπώς ο καθένας ας τραβηξει τον δρόμο του ειρηνικά και χωρίς να εμποδιζει την δραστηριότητα-επαγγελματική ή απεργιακή- του άλλου συναδελφου. παντως από θεραποντες της λογικής το να θεωρούν το πλεον αποτυχημενο εργαλείο αντιδρασης εδώ και χρόνια του κλάδου ως αποτελεσματικό, ειναι δυσοίωνο το μελλον του ορθολογισμού.

      Διαγραφή
    2. Μετά τι; Βάζουμε τα ΔΣ των ΔΣ να βρουν λύσεις για το πως θα αυξήσουμε τα εισοδήματά μας και να μετατοπίσουν τον αγώνα προς εκείνη την κατεύθυνση. Αποχή ξέρει να κάνει και η κουτσή Μαρία. Η στείρα άρνηση της πραγματικότητας πρέπει να δώσει τη θέση της στην εποικοδομητική προσέγγιση. Μπορούν να το κάνουν οι ΔΣ, ή το μόνο που έμαθαν στα χρόνια της ευμάριας είναι οι παιδιάστικες αντιδράσεις και θέλουν να το παίζουν Βελουχιώτηδες του γλυκού νερού δικαιώνοντας τον υπουργό αποστάτη.

      Διαγραφή
  28. Ποια τρακτέρ βρε φίλε μου? Για ρώτα τους αγρότες με το που έφυγαν από τους δρόμους ξαναγύρισαν οι τροπολογίες Ναι η όχι? Μην λέμε ότι θέλουμε. Ρώτα τον αγρότη Τι θα πληρώσει φέτος. Εμένα τα 500 ευρώ περίσσευμα αν τα βάλω με τα 500 της συζύγου μπορώ να ζήσω. Εσύ γιατί μου τα κόβεις με μονόδρομο όπως λες?
    Λύση της αποχής και προσφυγή στο ΣτΕ όπως έκαναν οι στρατιωτικοί και τόσοι άλλοι. Όχι βέβαια ότι θα αλλάξει κάτι αλλά θα έχεις μια κάποια δικαίωση. Εσύ τι κανείς? Εξοντώσεις συναδέλφους? Οι εισφορές 5 μήνες δεν τρέχουν? Τα ενοίκια? Τα Προσωπικά έξοδα? Δηλαδή τι ακριβώς θέλεις? Να βγουν στην βιζιτα? Όλη η Ελλάδα πεινάει. Κοίτα και λίγο γύρω σου. 2016 έχουμε.Ο έμπορος πεινάει ο εργάτης πεινάει ο Νέος πεινάει ο συνταξιούχος το ίδιο. Σταμάτησε κανείς να δουλεύει επειδή και σε αυτόν καταλήγουν ελάχιστα στο Ταμείο του? Ήμαρτον πια. Πολύ εύκολα τα λόγια σε κάποιους. Στο δια ταύτα όμως?
    Και μόνον που τόσο καιρό οι μεγαλοδικηγοροι δουλεύουν κανονικάθα επρεπε να δημιουργεί ένα αίσθημα ντροπής στα λεγομενα κάποιων. Αλλά από αυτό δεν βλΈΠΩ τίποτα.
    Συμβουλευτική
    Ποινικά
    Έμμισθοι
    Όλα καλά. Οι υπόλοιποι?
    Όχι άλλο κάρβουνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. φτανουν πια οι αντιδρασεις μεσω πληκτρολογιου..οσοι ειμαστε μαχομενοι πρέπει να αντιδρασουμε με έμπρακτες ενεργειες για την λήξη της αποχής ή έστω εναλλακτικά να διευκολυνθει επίσημα το δικαίωμα όσων θέλουν να σταματησουν την αποχή και οι υπολοιποι ας συνεχισουν, δικαίωμά τους.υπάρχει και η λεγομενη αρνητικη συνδικαλιστικη ελευθερια για όποιον ξερει τα βασικα του συνταγματικου δικαίου(αν θελεις συμμετεχεις σε αποχή-απεργία, αν όχι δεν συμμετεχεις)αλλά όπως δίνουν και τα πτυχια νομικής καλα κρασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όσοι μετά από 5 μήνες επιμένετε σε μια αναποτελεσματικη αποχή είτε έχετε καλή καβατζα είτε έχετε αλλά εισοδήματα ( εμμισθοι ενοικια) η δουλευετε αραπικο φιστίκι (για το οποίο και καλά κατηγορείτε εμας που θέλουμε να λήξει η αποχη).
    Συνεχίστε εσείς την αποχή σας και αφηστε εμάς τους μαχομενους δικηγόρους που είμαστε μειοψηφία να παλέψουμε για να ζήσουμε τις οικογένειες μας.
    Όλα τα άλλα είναι φιλοσοφίες χωρίς ουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αποχη μεχρις εσχατων. Οσοι θελουν ας μην ακολουθησουν. Ειναι ανεπιτρεπτο 5 μηνων αγωνα να τον πεταξουμε στα σκουπιδια. Τι δεν καταλαβαινετε; αν σταματησουμε τωρα θα μας φαει το σκοταδι. Μετα θα ειμαστε τελειωμενοι. Οχι απλως ηττημενοι. Η κατασταση ειναι δυσκολη και σιγουρα γινεται δυσκολοτερη απο την παρατεταμενη αποχη. Αλλα τι προτεινετε; Τον αργο θανατο; Τι διαολο; δεν βλεπετε που παει η δικηγορια τα τελευταια 6-7 χρονια. Η αποχη φταει; Η τωρα η ποτε. Τελος αποχης τωρα, τελος εποχης για το 80 με 90% απο εμας. Απλα οι συναδερφοι που πιστευουν πως πρεπει να σταματησουμε την αποχη, ελπιζουν πως θα ειναι στο 10 η 20% που θα επιβιωσουν. Ας αγορασουν λοιπον τον λαχνο τους και ας περιμενουν την κληρωση. Κατι παραπανω μπορει και να ξερουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. 25000 Επιχειρήσεις έκλεισαν από αρχές Ιανουαρίου περίοδο που γίνεται παράλληλα η αποχη. Τι σε κάνει να.θεωρείς ότι η συνέχιση της αποχής θα επιφέρει αποτελέσματα θετικά?
    Και όχι αδερφέ, με όλο τον σεβασμό στο.δίκαιο αίτημΑ όλων προτιμώ από τον γρήγορο.θάνατο τον αργό. Λήξη αποχης το.Μόνο δίκαιο αίτημα.
    Εύρεση άλλης μορφής αγώνα.
    Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού. Όταν θα τον έχει διαλύσει τν άλλον η αποχη που επιβάλεις τι.νόημα έχει.να δικαιωθεί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η αποχή έπρεπε να έχει οριστικό αποτέλεσμα : αναστολή λειτουργίας Δ. Συλλόγων για ένα μήνα (τον Ιανουάριο ή Φεβρουάριο που καίνε οι δίκες) να μην μπορεί να γίνει τίποτε. Θα είχε τελειώσει η ιστορία σε 20 ημέρες το πολύ. Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η Πτώση και της προηγούμενης χούντας ξεκίνησε από την Νομική. Τώρα ξεκίνησε πάλι από εμάς, σαν Σώμα, σαν συντριπτική Πλειοψηφία. Και αυτή θα πέσει μαζί με τα εξαμβλώματά της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Και ύστερα ο λενγκολας ο φροντο κα ο γκανταλφ θα ρίξουν το δαχτυλίδι στο βουνό της φωτιάς. Ξυπνάτε λίγο μερικοί. Πραγματικότητα εδώ. Δικαιο Το αίτημα λάθος η αποχή. Γύρω σου συνάδελφοι εξαθλιωνοναι και συ.ψάχνεις τρόπο να γίνεις.ήρωας?
    Λίγο.ντροπή και τσίπα ρε παιδιά.
    Οι μεγάλοι δικάζουν κανονικά οι μαχόμενοι σβήνουν από τον χάρτη και ο άλλος φαντασιώνεται χούντες και επαναστάσεις.
    Πιο γραφικό μόνο το ηλιοβασίλεμΑ της σαντορινης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει .. ας είμαι γραφικός, δημοκράτη μου, που δε σέβεσαι την αρχή της πλειοψηφίας : Θυμάσαι .. αποχή διαρκείας για τον ΚΠολΔ, Θυμάσαι .. αποχή διαρκείας για το Ασφαλιστικό .. θυμάσαι ΦΠΑ, Συμβόλαια κλπ. Πώς θα τα πληρώσεις αυτά που ζητάνε .. θα κλέψεις για να καταφέρεις να ζήσεις? Αν θέλεις να σε γλεντάνε δικαίωμά σου, εμένα και την ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ δεν μας αρέσει, γι' αυτό και συνεχίζουμε. Όταν ορκίστηκες κόμπαζες ως μέλος του Συλλόγου σου, Θυμάσαι τους όρκους σου, τότε ο Σύλλογός σου ήταν ο Δημοκράτης, ανέβηκες κοινωνικά έ?, και τώρα που δε σου αρέσει θέλεις να επιβάλεις την μειοψηφική άποψή σου? Όχι, η πλειοψηφία αποφασίζει.
      Εγώ συνάδελφε δεν περιμένω διορισμό σε ανεξάρτητη αρχή ούτε υποψήφιος κατεβαίνω. Από τα έτη του Πανεπιστημίου δουλεύω (Εγώ και κάποιοι συνάδελφοι ΄ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΣΗΜΑ. Εσύ Μπούλη τι έκανες στη ζωή σου, οικογένεια έχεις να ζήσεις ... γιατί από ηλικία δείχνεις μαξ 30) Συμφωνώ με την άποψη του Συναδέλφου περί προσωρινής αναστολής των Συλλόγων, εάν είχε γίνει θα είχε τελειώσει το θέμα σχεδόν άμεσα.

      Διαγραφή
    2. Αντε και να συμφωνησει καποιος μαζι σου, με την αποχη αυτης της μορφης και χαρακτηριστικων, πιστευεις οτι κατι θα πετυχεις; και γιατι δεν πετυχε μεχρι τωρα;

      Διαγραφή
    3. Τώρα, τέλος δικαστικού έτους δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Το να υποχωρήσεις δεν κερδίζεις το να συνεχίσεις το ίδιο. Αυτό περί προσωρινής αναστολής συλλόγων με μεγάλες δίκες σε εξέλιξη θα είχε αποτέλεσμα. Και θα δουλεύαμε από το Μάρτιο.

      Διαγραφή
  36. Το μόνο που θα είχε αποτέλεσμα, αλλά δεν συνέβη για λόγους που πρέπει να ρωτήσετε τις ηγεσίες σας το γιατί , θα ήταν να παραδώσουμε τις ταυτότητες στους ΔΣ, να μη δίνετε απολύτως καμία άδεια ούτε στις παραγραφές κλπ, να μην πηγαίνουν στις θέσεις τους οι έμμισθοι, να κλείσουν τα υποθ/κεια, να συνέπρατταν οι αλλοι επιστημονικοί φορείς κοκ. Τίποτα από αυτό δεν έγινε και το απτό αποτέλεσμα είναι αφενός ένα τεράστιο μηδενικό στην αποχή και αφετέρου γενικές συνελεύσεις παρωδίες στις οποίες συμμετέχουν - κατά τα λοιπά - θιασώτες του ορθού λόγου και της νομικής επιστήμης που έχουν ξεχάσει τόσο το συλλειτουργικό χαρακτήρα της εργασίας τους έναντι των πολιτών και της κοινωνίας, όσο και το αυτονόητο: ότι δηλαδή υπάρχουν όρια που έχουν προ πολλού ξεπεραστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αυτοί που ζητούν αναστολή της αποχής που θυμίζουν όσους στην κατοχή καλούσαν να μην υπάρχει αντίσταση για να μην υπάρχουν αντίποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Και αντίσταση να υπάρχει, και αντίποινα θα υπάρχουν, απλά να σου θυμίσω ότι ζούμε στο 2016. Αποχή κάνουμε για να πετύχουμε κάτι. Δεν το έχουμε πετύχει. Συνεχίζουμε χωρίς να ξέρουμε τι θέλουμε περαιτέρω και χωρίς να αξιολογούμε το μέσο δράσης μας. Αυτά τα βασικά θα έκανε ο Βελουχιώτης, το ΕΑΜ και το ΚΚΕ επί κατοχής, μιας και με τις σοφιστείες μας παρέπεμψες εκεί. Επίσης να σου θυμίσω τον κλεφτοπόλεμο και όχι τη μάχη σε ανοιχτο πεδίο. Επίσης να σου θυμίσω τη στοχευμένη αντίσταση. Αν εσύ τώρα βλέπεις κάποια ομοιότητα ανάμεσα στα προαναφερθέντα και στη συγκεκριμένη αποχή, το πρόβλημα είναι μεγάλο, όχι τόσο για εσένα, όσο για εμάς τους υπολοίπους που τσουβαλιαζόμαστε με τα ηρωικά και πένθιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ρε παιδιά, γτ δεν κόβετε τις εξυπνάδες και τις ειρωνίες? καταντά κουραστικό και καραμέλα. Μόνο η ειρωνία και η μπούρδα υπάρχει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η αλήθεια βρίσκεται στους Sex Pistols. George Petrohilos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Thanks man. Στα θέματα συζήτησης ήταν και ο ΚΠολΔ και εν τέλει αποφάσισαν αποχή από δίκες του Δημοσίου, όπου ως γνωστόν κατεξοχήν εφαρμόζεται ο ΚΠολΔ. Μπλέξαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή